世事政情

娛樂情報
23/08/2022

周嘉洛扮女人太「驚艷」 陳瀅同枱食唔落飯

#陳瀅 #王灝兒 #周嘉洛 #朱敏瀚 #痞子殿下

  【晴報專訊】周嘉洛、朱敏瀚、陳瀅及王灝兒(JW)等昨日宣傳劇集《痞子殿下》,提到周嘉洛及朱敏瀚在上周五一集中扮女人,陳瀅及JW不約而同大呻「難頂」。陳瀅搞笑說︰「嘉洛扮女人當晚我哋一齊食飯,本來我哋面對面坐,後尾我頂唔住,同佢講『可唔可以坐我隔籬?』,咁我先可以正常食飯。」嘉洛曾揚言想《痞子殿下》演員亂入《愛•回家之開心速遞》劇情,他昨日表示因演員們各有各忙難夾檔期,所以應未能成事。

 

周嘉洛與陳瀅大玩衣夾小遊戲。

朱敏瀚與周嘉洛的女裝扮相十分嬌俏。(網上截圖)

 

  JW亦指,起初一見朱敏瀚的女人扮相,感覺難以接受,但看久了覺得對方比自己更漂亮。朱敏瀚則說︰「我睇番自己個造型,覺得同JW幾似樣,唔知係咪拍攝時大家對得多。」

 

JW昨日穿上低胸小背心示人。

 

13/09/2023

王灝兒拍攝旅遊節目遭周嘉洛欺負!被陳瀅爆便秘10日,JW勁尷尬

#周嘉洛 #朱敏瀚(朱仔) #JW(王灝兒) #張振朗 #賴慰玲(Winki) #約埋班Friend去旅行 #陳瀅

  【晴報專訊】周嘉洛、朱敏瀚(朱仔)、JW(王灝兒)、張振朗和賴慰玲(Winki)昨日出席全新旅遊節目《約埋班Friend去旅行》記者會,分別到泰國清邁和澳洲悉尼拍攝。陳瀅昨日未有現身,但拍片分享拍攝趣事,大爆JW在旅程中便秘10日,當場令JW尷尬不已。JW稱︰「去旅行通常無咁順暢,加上同陳瀅同房有啲壓力,每日又食好多嘢,搞到有入無出,成個人好腫脹。」JW更慘被嘉洛取笑身形似波,又被對方搞喊,因為臨出發前,嘉洛突然未能隨行參與拍攝,幸好原來只是一場「欺騙行動」。

 

嘉洛經常欺負JW,朱仔都睇唔過眼。

 

  另外,振朗笑指Winki在朋友當中最易喊,反被對方大爆在節目中灑下男兒淚,還喊了一個小時,十分誇張。Winki又透露在悉尼其中一晚,收工後齊齊到酒吧消遣,卻遇上醉漢,全靠朱仔保護大家。

 

張振朗和賴慰玲等到澳洲拍攝。

 

陳瀅因工作在身未能出席記招,拍片爆料。

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk