即時新聞

23/06/2017 19:15

【言歸政傳-JY】習大大七一旋風訪港,想見一面要等5粒鐘

  《經濟通通訊社23日專訊》習大大來了!Jenny同一眾行家都收到風,偉大的國家主席習近平會喺6月29日至7月1日嚟香港,而期間警方保安更加列為最高級嘅「國家領導人及反恐級別」。雖說行程要保密,但Jenny聽不同政商界朋友講,已收到出席各大活動嘅邀請,足本行程早在商界流傳。之但係,非VIP想見習大大?相信要響核心外圍,再外圍嘅外圍碰碰運氣喇,祝大家好運。 *警方緊張大師上身,習大大訪港「一國兩制」*   習大大下星期四起訪港三日,香港警方完全緊張大師上身,全體警務人員由今個月28日起至下月2日起要取消休假,並且每日返12粒鐘。Jenny齋聽都覺得辛苦呀!不過原來早喺五年前,習大大喺內地出行係「堅持有利於聯繫群眾的原則,減少交通管制,一般情況下不得封路、不清場閉館」等大家可以近距離一睹佢風釆。  可惜,今次習大大訪港,警方已預告大規模封路,而且一定會封得多過上年中共中央港澳工作協調小組組長張德江訪港嗰時。只好嘆句:喺內地嘅習Fans真係有福!

*想見習一面?早起畫紅妝!*   習大大難得訪港,坊間梗有數不盡的活動爭住邀請佢,Jenny聽政商界朋友講已收到邀請出席不同活動。29號一落機,習大大會先到灣仔君悅酒店坐坐先,之後就出席特首梁振英為佢而設嘅宴會。  第二日就會去石崗軍營閱兵儀式,同埋灣仔會展官方文藝晚會。嗱!有幸獲邀嘅嘉賓都唔容易做㗎!首先,朝早嘅閱兵安排更加係要清晨6點半前去到昂船洲軍營安檢,再上官方小巴前往目的地,即係天未光就要起身準備出門。去到晚會,就需預早差唔多5小時到場,因為又有安檢,仲要排隊輪候進場。Jenny奉勸各位出席嘅女士,唔好打扮得太花巧喇,好似第一夫人彭麗媛咁,簡單大方就夠,如果唔係排隊排到晚會完咗都未見到習大大一面,咁幾唔抵呀! *彭麗媛將探訪老人中心*   喺習大大閱兵嘅同時,身為中國潮流指標嘅彭麗媛就會去老人中心探訪,夜晚先再Join返老公去晚會。Jenny好期待見到彭麗媛的一身打扮,皆因凡佢加持過的品牌都會大紅!《Jenny Yin》
29/04/2024 16:25

《美元走勢-羅明立》美元兌日圓料153╱158之間波動

   貨幣    東京收市   最高價    最低價    ---------------------------  美元╱日圓 155﹒58 160﹒20 154﹒52  歐元╱美元 1﹒0718 1﹒0734 1﹒0706  英鎊╱美元 1﹒2530 1﹒2549 1﹒2507  美元╱瑞郎 0﹒9115 0﹒9153 0﹒9097  美元╱港元 7﹒8266 7﹒8299 7﹒8239  ---------------------------   《美元走勢》上星期五(26日),美國公布3月的PCE物價指數,按年增長2﹒7%,核心指數增長2﹒8%,兩者都高過預期,跟上一日公布的第一季數值表現類似,而同月的個人支出、收入及個人消費支出按月增長亦不錯,顯示通脹有回升跡象,加劇了人們對價格壓力上升,美聯儲局將延後減息的憂慮。不過,首季經濟增長不及預期,市場亦開始擔心滯脹的風險,今個星期五(3日)的就業數據,將是投資者對經濟前景的一個重要評估。  由於通脹有回升風險,美國10年期國債孳息率曾經升至4﹒73%附近,2年期國債孳息更升逾5%,但美匯指數變化不大,大部份時間在106以下。日本央行在上周議息會議後維持貨幣政策不變,亦無針對日圓貶值採取任何行動,結果刺激美元兌日圓大幅上升,當日在最高位158﹒40附近收市。今日(29日)更繼續抽升至160以上,突破34年新高,但隨即急速回落至155水平,有媒體指日本央行已出手干預,但暫時未有得到官方確認,現時美元兌日圓可能會下調一個波動區間,估計在153╱158之間波動,看日本央行的干預決心。    貨幣    方向   入市價    目標價    止蝕價    --------------------------------  歐元兌美元  觀望                        美元兌日圓  觀望                        英鎊兌美元 沽出英鎊 1﹒2530 1﹒2410 1﹒2560  美元兌瑞郎  觀望                        澳元兌美元  觀望                        紐元兌美元  觀望                        美元兌加元  觀望                        --------------------------------  《亨達集團總經理 羅明立》 *《經濟通》所刊的署名及╱或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。
more on etnet.com.hk