17/08/2018 15:58

《笑傲缸湖》谷歌話事人桑德爾:未有耐重返中國喎!

  話說自從幾年前谷歌離開中國之後,近排官媒《人民日報》就突然放風,話歡迎谷歌回歸,但要遵守中國法律。
  盈盈我睇完之後,覺得做乜好似譚炳文對李香琴唱「你回來吧」咁款,正所謂「你淚落我滔滔哈哈笑,哈哈哈哈!」谷歌嘅龍頭桑德爾最近開內部會議,同班細嘅講:「雖然呢,我地係好想打入中國呢個江山,但我哋應該未有耐會重返嘅。」
  咪住!有谷歌二五仔向傳媒爆料,話谷歌為咗返中國,就同阿爺做咗單檯底交易,就係谷歌利用自己喺北京嘅網站,建立一個敏感詞數據庫,再將呢類數據send返過百度,符合返北京嘅審查制度,而呢個項目名為「蜻蜓計劃」。呢單野曲折離奇,無間道劇情咁款,而家各範人馬都搵緊料,究竟谷歌返唔返中國呢?有待下回分解!
  之但係,中國同谷歌嘅恩恩怨怨點會咁簡單呢?話分兩頭,最近中國出咗款「紅芯瀏覽器」,話要挑戰谷歌Chrome地位咁犀利,簡直係「厲害了我的國」系列之一。
  但紙點包得住火?有眼利網民發現,原來紅芯嘅核心代碼全部都係來自Chrome,即係你買咗件衫返黎,再黏自己Logo上去話自己手製,唔笑大人個口咩?之後紅芯都行出嚟道歉,話自己跨張咗小小,唔應該提及「國產自主」四粒字。媽!睇見都覺得好醜啊,道歉幾多次都無用啦!《任盈盈》

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

傳聞
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share