吃喝玩樂

Foodie What’s On
01/12/2017

【食得招積】米芝蓮推介!香港街頭小食必食攻略 (上)

#美食地圖 #米芝蓮 #街頭小食

  2018米芝蓮出爐啦!想食得「招積」而價錢又夠貼地?就要快手mark低上榜的街頭小吃店啦!小編仲會同你精選網友們的必食推介呢!

 

  今年香港共有21間小食店獲得米芝蓮推薦,其中有3間更是首度入圍,包括主打自家農場新鮮雞的外賣店「Fork Eat」、以平價梳乎厘班戟作招徠的「I Love You Dessert Bar」和位於深水埗的「文記車仔麵」。這些餐廳不但反映了香港本地的美食風貌,更以物美價廉著稱。你哋又食過未?

 

1. NEW! Fork Eat

推薦美食:濃湯浸自家農場新鮮雞 

 

(圖片來源:IG @ho_ag)

 

  位於元朗鳳攸北街的外賣店Fork Eat,主打自家農場新鮮雞,保證無添加激素、無化學添加劑、無人造色素及人造味精。有網友點評,以慢煮烹調的雞肉「超級滑,真心好味!」

 

地址:元朗鳳攸北街11-15號益發大廈10號舖

 

2. NEW! I Love You Dessert Bar

推薦美食:梳乎厘班戟

 

(圖片來源:IG @ howinglok)

 

  近年在香港興起大熱的梳乎厘班戟,外表輕盈震騰騰,入口軟綿鬆化,成功擄獲無數少女心!以平價梳乎厘班戟作招徠的I Love You Dessert Bar,晚晚更吸引不少人排隊等食呢!

 

地址:旺角白布街24號藝興大廈地下3A號舖

 

3. NEW!文記車仔麵

推薦美食:玻璃辣魷魚、牛孖根、蘿蔔、瑞士雞翼

 

(圖片來源:IG @ lps924)

(圖片來源:IG @chikin721)

 

  深水埗福榮街是一條食街,幾乎人人都知!但文記車仔麵你又試過未?麵底、配菜選擇多之餘,兼且質素有保證!牛腩淋、魷魚爽、蘿蔔甜……加上豉油味超香濃的瑞士雞翼,一個字講晒,正!

 

地址:深水埗福榮街121號地下

 

 

4. Owl's

推薦美食:天鵝絨泡芙

 

(圖片來源:IG @littletravelgirl)

 

  提到手工雪糕店Owl's,最受網友歡迎的產品一定是天鵝絨泡芙!紅色的泡芙,夾著香滑的Gelato雪糕,還混入了士多啤梨玫瑰醬和天鵝絨蛋糕,單是賣相已非常吸引,咬下去更外脆內軟,滋味十足!

 

地址:尖沙咀麼地道32號地下

 

5. 十八座狗仔粉

推薦美食:狗仔粉、火鴨翅

 

(圖片來源:IG @ linnnn_923)

 

  麵條僅短短的二至三吋長度的狗仔粉,看起來雖然平庸無奇,但口感軟身,吃起來類似烏龍麵。十八座的狗仔粉以及超級濃湯為特色,加上蝦米、菜脯、豬油渣等配菜,非常滋味。火鴨翅也是另一熱門推介,每一口翅盡是鴨絲,更夾雜著爽脆的木耳絲,口感相當豐富。小編馬上同你精選2間24小時營業的十八座狗仔粉,等你幾時都可以食到!

 

地址:(佐敦店)佐敦寧波街27A地下

   (元朗店)元朗建業街59號

 

6. The Butchers Club Burger

推薦美食:The Burger

 

(圖片來源:IG @lydi_aaa)

 

  在港島區擁有數間分店的The Butchers Club Burger,一直以高級牛扒招攬寫字樓客人。傳統口味The Burger雖然size細細,但材料豐富,除了傳統必備的酸瓜、蕃茄、芝士及煙肉,還有火候控制剛剛好的牛肉餅,表面煎得焦香、中心依然保持嬌嫩的粉紅色!

 

地址:(中環店)中環士丹利街82號地舖

   (灣仔店)灣仔蘭杜街2號麗都大廈10號地舖

   (鰂魚涌店)鰂魚涌華蘭路12號惠安苑地下

 

 

7. 千色車仔麵

推薦美食:豬紅、蘿蔔、魚蛋

 

(圖片來源:IG @ bon_appetit_hk)

 

  千色車仔麵已有38年歷史,多年來能夠贏盡食客口碑,全靠用料新鮮。不少網友試過都大讚其豬紅、蘿蔔、魚蛋、魷魚等煮得入味!

 

地址:荃灣兆和街49號地下

 

8. 第三代肥仔小食店

推薦美食:雞腎、豬腸、大墨魚

 

(圖片來源:IG @ blueblue_pink)

 

  滷味未必人人敢食,但第三代肥仔小食店的雞腎、豬腸、大墨魚卻極具人氣,味道仲同親戚店「肥姐小食」不相伯仲!

 

地址:尖沙咀厚福街3號華博商業大厦G1地舖 

 

9. 合益泰小食

推薦美食:腸粉、燒賣

 

(圖片來源:IG @ chilingippp)

 

  合益泰的腸粉出名軟滑帶有米香,加上混合豬油的花生醬,十分美味。記得要試埋燒賣喎,粒粒都餡料充實!

 

地址:深水埗桂林街121號地下

 

10. Joyful Dessert House

推薦美食:芒果拿破崙、燒菠蘿雪葩

 

(圖片來源:IG @caraxfoodie)

 

(圖片來源:IG @hoyin28)

 

  在旺角吃飽飯,最好就是在附近吃個飯後甜品! Joyful Dessert House的芒果拿破崙、燒菠蘿雪葩均是網友們的大熱推介呢!

 

地址:(旺角店)旺角黑布街74號藝興大廈地下2及3號舖

   (銅鑼灣店)銅鑼灣駱克道464號鑽石大樓地舖

 

25/03/2024

人哋執笠佢排隊

#點心 #週末好去處 #親民美味 #何文田 #專門店 #食家精選 #生煎包 #本地餐廳 #本地遊 #美食地圖

  香港地,一講起做飲食業,無論經營者或食客,皆多唉聲嘆氣。前者呻人工材料舖租樣樣貴,根本冇得做;後者呢,同樣呻樣樣加價服務差劣點解唔北上?

 

  究竟這個是否真像?我肥碌觀察,中咗八成左右啦。剩返兩成,並非如此,反見有食肆日日排長龍兼訂位要三個月至半年!

 

  隨便舉例,灣仔浙江軒,樂富海鱻城,以及,近日家中「排骨仔」介紹為父的生煎包點心專門店,全部旺到爆。

 

  香港人口高速老化, 六十歲以上長者邁向三百萬 ,佢哋喜歡乜?十之七八喜歡「懷緬過去常陶醉」。就似小弟,搞親飯局,個個老友都話最好歎懷舊菜,愈舊愈好,若搵到已經消失的菜式更佳。

 

  前排在九龍家全七福,正正試到瀕臨絕種的雞子戈渣,難做到飛起,長者為食鬼一入口,便話真係神仙企唔穩。

 

  好嘞,更多兩蚊雞族鍾情的,當然是飲廣東茶,歎其一盅兩件。不過咁,隨著樣樣成本高漲,不少「飽肚」點心,漸趨消失。經營飲食業老友呻:「碌Sir,你估我哋想咩,若個個嚟整個雞球大包、臘腸卷又或懷舊糯米雞,一塞就飽,拍拍屁股走人,咁我哋賺乜呀?」

 

  唔係冇人想食,係形勢所逼,唔賣!

 

  講返間生煎包專門店,有乜咁吸引,要排隊?第一,客人如潮,故點心流轉快,全部新鮮出爐;第二,價錢平民化;第三,最重要,不少流失了的點心,呢處有。例如:懷舊雞球大包、鮮蝦腐皮卷、豬膶腸粉、乾蒸牛肉燒賣、梅菜扣肉包⋯⋯

 

久違了的豬膶拉腸粉、雞球大包及乾蒸牛肉。

 

  而此店招牌,正正是生煎包,非常誇張,每份三大個,只賣三十蚊,幾乎枱枱食。分量好勁,你吞一個,必飽咗大半!

 

招牌生煎包$30 ,三大隻,吞一隻已經半飽。

 

  是日,我只與老婆大人兩位殺去,盡量叫,食唔晒打包,也只能點六款點心,已經「肚滿腸肥」。去時為上午十一點,仍然人潮如湧,有的是一家大細,有的是師奶買完餸,也有的是提早午餐勞動工友,迫爆,從冇一張空櫈。

 

整個上午座無虛席。門外則有條小人龍。

 

  嚟呢類食肆,絕不可要求食得寧靜、坐得舒服、事事衛生、招呼週到。

 

  總之,未來前清楚自己要乜,有位就即坐低即劃點心紙。點心上枱快歎(因人人都趕),你點好意思細嚼?套用廣東術語——唔該o趙完鬆,俾位下個客。

 

  總結,點心新鮮熱辣好味,Value For Money,旺得有理。

 

蝦餃、潮州粉果及雞紥等例牌點心也「靚仔」。

 

  但最大弊端,店內冇洗手間,要出街市公廁,真真大鑊,因呢個公廁,也百份百「懷舊」,五六十年代裝修及味道有齊,好惡頂也。

 

食一半,打包一半,埋單拜拜。

 

生煎包點心專門店

地址:何文田忠孝街六十號愛民邨熟食店一號

電話:2363 1968

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk