吃喝玩樂

Foodie What’s On
03/07/2019

【夏日熱辣辣】帶你走進繽紛雪糕畫廊!「維記牛奶Pop Up Store」滋味回歸

#KowloonDairy #Popin2ChillCentral #SummerPalette #維記 #雪糕 #Green Food

  夏日熱辣辣,當然要食杯雪糕降降溫啦!今個夏天,「維記牛奶Pop Up Store」又回來了,並且以繽紛藝術元素打造全新主題商店「Pop in 2 Chill Central : Summer Palette」,大家可以去試盡全新推出的9款精選雪糕和瘋狂打卡了!

 

充滿藝術感的Pop Up Store

 

  「維記牛奶 Pop in 2 Chill Central : Summer Palette」以色彩繽紛的藝術主題登場,全店以多個藝術風作裝潢的設計,非常IG-able。店內透過多個色彩繽紛的畫作,將維記牛奶品牌理念、香港本土文化及經典藝術元素融為一體,有少少似去咗畫展咁!

 

 

下頁即睇期間限定雪糕杯!

 

維記9款期間限定雪糕杯全新登場

 

  維記雪糕可以說是陪伴大家成長的香港品牌,除了基本的雲呢拿、朱古力、芋頭等味道外,近年還愈推愈多新口味,真係只有你估唔到,沒有你吃不到的。

 

 

  9款新口味雪糕杯分別是「特級榴槤」、「番石榴」、「粟米」、「蘋果」、「黑加侖子」、「栗子」、「薑母糖」、「黑糖」、「接骨木果」。

 

 

  「番石榴」雪糕擁有獨特的清新口味,清清地好正;「特級榴槤」選用增量級馬來西亞直送D24鮮榴槤漿;「粟米」雪糕入面真係有粒粒栗米乾喎~

 

  另外,維記Pop Up Store更推出別注版的夏日冰袋派對套裝,全新設計的冰袋造型精緻又夠Playful。禮品套裝分為12杯裝的「Premium Specials」系列雪糕杯和「12杯特級榴槤雪糕杯」系列,不論你想和朋友開心Share還是榴槤控自私食,都可以滿足到大家不同的要求!

 

全新設計的冰袋

12杯裝的「Premium Specials」系列

12杯特級榴槤雪糕杯

 

下頁即睇「藝術風」限定商品!

 

超過30款「藝術風」期間限定商品!

 

  其實由Pop Up Store的裝修風格來看,就知道今次是大玩藝術元素啦!所以,今次的期間限定商品都以Pop Art大師Andy Warhol及Roy Lichtenstein對色彩及抽象形態運用為靈感,產品都以色彩鮮艷為亮點,小編覺都幾值得入手。

 

陶瓷杯

環保袋

硬皮筆記簿

環保飲管套裝

 

「維記牛奶Pop in 2 Chill Central : Summer Palette」主題商店

日期:即日至8月31日

時間:星期日至三:10:00am-08:00pm ; 星期四、五及六:10:00am-10:00pm

地點:中環威靈頓街33號地下

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk