世事政情

娛樂情報
30/09/2021

簡慕華恨同小鮮肉合作 黃德斌證《大叔》拍續集

#大叔的愛 #黃德斌 #簡慕華

  【晴報專訊】黃德斌和簡慕華挾劇集《大叔的愛》人氣急升,昨日兩人合體出席床褥活動,齊齊搵真銀。兩人昨日證實已預留檔期開拍《大》劇續集,簡慕華更直言想與更多小鮮肉合作,她笑說︰「邊個都得,最緊要係小鮮肉。」

 

簡慕華和德斌合作拍劇多年,默契十足。

 

  黃德斌與簡慕華昨日出席活動,德斌透露兩人之後會再合作,問他是否開拍《大》劇續集?他直言︰「係有咁嘅計劃,但未落實。」簡慕華亦表示︰「劇組有問過我哋啲期得唔得,不過詳情要等佢哋公布。」至於是否原班人馬上陣?德斌透露︰「睇大家檔期,依家都度緊大家啲期,但可能最快出年先拍到。(想拍續集定電影版?)兩樣都拍啦!」簡慕華即笑言︰「兩樣都拍先好,收兩樣錢,哈哈!」

 

願合唱片尾曲

 

《大叔的愛》有望原班人馬拍續集,讓劇迷引頸以待。

 

  至於希望《大》劇的故事如何延續?簡慕華笑稱︰「今次梗係到我有得揀啦!」除了MIRROR成員邱士縉(Stanley)外,她希望劇組可安排更多小鮮肉跟她做對手戲,「希望結局可以再sweet啲,再多幾個小鮮肉彈出嚟。(心目中有咩人選?)無,邊個都得,總之係小鮮肉就得。」德斌則希望續集可以延續歡樂,他說︰「始終係喜劇,大家合作開有晒默契,觀眾都熟悉,希望到時有啲新鮮元素。」

 

  除了戲劇方面的合作,簡慕華提議可嘗試合唱,德斌聞言即苦笑謂︰「即係畀難題我啫,標晒汗,我唱歌大家真係有目共睹,不過都係好提議。」問他們可有興趣合唱主題曲?德斌笑指︰「主題曲就唔好喇,片尾曲算啦,合唱歌會穩陣啲。」

 

16/02/2024

60歲黃德斌幫襯「網紅餐廳」派利是!網民大爆利是金額?網民批評黃德斌衣著:有點農民工feel!

#黃德斌 #大叔的愛 #性戀大叔 #網紅茶記 #黃美恩 #影視娛樂

  現年60歲嘅黃德斌出名係圈中型佬,自從離開娘家TVB後,主力拍電影同喺ViuTV拍劇,2021年《大叔的愛》中飾演同性戀大叔,破格演出令人耳目一新,再為佢吸納另一班觀眾群,魅力沒法擋。好少更新社交平台嘅佢近日畀網民捕獲,更放到小紅書分享。

 

  日前係大年初二,唔少食肆都「反傳統」照開工,有一名喺「網紅茶記」工作嘅網民就要開工,不過佢就有意外收獲。呢位網民表示工作時獲黃德斌派雙封利是,佢影低疑似係等緊外賣嘅黃德斌,留言:「tvb#黃德斌#打工人年初二上班黃德斌來買外賣,然後走的時候給了兩封利是給我。」

 

型。

 

  唔少網民見到都大表羨慕,好多人都好關心利是有幾多「餡」,不過post主都只係留笑笑emoji,冇正面回應。不過之後就有網民大爆自己都收到利是,入面有「兩草」($20),有人都表示只係心意,唔使咁強調金額,而且德斌同網民素未謀面,派雙封$20都好正常。另外仲有網民批評當天黃德斌衣著,更寫上:「不算特別帥,有點農民工feel!」小編個人就覺得佬味濃,好有型喇!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  另外post主都有分享德斌用嘅靚靚利是封,原來係佢太太黃美恩(Joyce)嘅時裝店所出嘅利是封。翻查番佢太太嘅時裝店社交平台,初四時德斌同太太齊齊開市,太太留言:「開工大吉,身體健康,工作順利大年初四。」其實德斌一向出名係廿四孝老公,之前都有陪太太前往韓國入貨,Joyce嘅舖頭就喺尖沙咀利時商場,而德斌初二時都係喺附近買外賣,唔知係咪同太太一齊喺舖頭為開市準備呢?

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk