世事政情

娛樂情報
14/03/2022

穿梭幕前幕後湊B無難度 梁靖琪誓當事業型靚媽

#梁靖琪

  【晴報專訊】上月踏入39歲的梁靖琪(Toby),在熱播的豪門恩怨劇《家族榮耀》中與多位男星如張智霖、羅子溢鬥戲,亦與新晉男神胡卓希譜姊弟戀。現實中,腹大便便的Toby將在下月誕第二胎,目前留家抗疫兼安胎的她將成為兩子之母,但她強調未來會涉足幕後,「做幕後工作好多嘢要學,一啲都唔簡單,生B後都唔會放棄演戲。」事業心依然重。

 

Toby在《家族榮耀》的床戲因尺度所限,僅作「簡單交代」,但她事後的悲情演繹獲觀眾激讚。(網上截圖)


  梁靖琪在《家族榮耀》中飾演馬家四小姐Chelsea,除了與三位哥哥郭政鴻、黃浩然及羅子溢鬥戲,又跟胡卓希有感情瓜葛。首次演律師的Toby笑言甚有挑戰性。「上次拍劇已經係兩年前嘅《蝕日風暴》,難得今次生咗大仔之後再拍劇,最困難係對白有好多專業名詞,背劇本係最大挑戰。」《家》劇轉眼已踏入結局周,近日幕幕高潮,Toby飾演的Chelsea被爆出性愛影片惹來軒然大波,連累龍家與馬家的政治婚姻破裂,Toby自責爆喊的悲情演繹廣獲正評。提到其少有的「床戰」場面,Toby笑言︰「相比之下楊茜堯、張智霖嘅床戲重口味得多,不過自己拍攝前都擔心,始終結婚後拍床戲感覺唔太舒服,就算錫都會思考有無必要咁做,如果同老公(施雋賢)一齊睇又有啲奇怪,所以都叫老公唔好睇。」

不會考慮舉家移民

 

Toby感恩拍攝《家族榮耀》時有兒子Roman相伴,她更見證囝囝成功學行。

今年農曆新年本港疫情仍未大爆發,Toby當時把握機會與佘詩曼、湯盈盈等團拜。(IG圖片)


  提到拍《家》劇的點滴,Toby回想前年刻意帶大仔Roman到深圳開工,感恩沒有錯過小朋友的成長時光。「當時睇住阿仔學行,聖誕時老公又特登上嚟陪我哋一個月,慶祝埋囝囝生日,全家當去咗一個短trip。」她透露當時Roman非常聽話,全因早有準備,「我特登叫同事幫我去淘寶訂定啲玩具、波波池,畀囝囝喺房玩,布置到好似遊樂場咁;雖然(隔離)14日困獸鬥,但係母子了解多咗。」談到當時老公探班後先帶囝囝回港,Toby不諱言大感孤單,只靠視像解相思,「佢哋返香港後,我好似失去人生一部分,覺得自己好可憐,當時仲要努力揼人奶,原來做媽咪真係好偉大!」她透露現時留家安胎兼做煮飯婆,兩歲的Roman亦有跟她一起追《家》劇,更爆出趣事,「阿仔睇電視會叫楊茜堯做媽咪,我即刻糾正話唔係!」小朋友認真可愛。

 

Toby獲老公支持追尋理想,是她在事業上奮鬥的最強後盾。(IG圖片)


  提到第二胎同樣是男孩子,問Toby可考慮再追個女兒?她說︰「個個都問我呢個問題,但我家姐生三個都係仔,我驚同佢一樣追極都係仔。如果上天再賜我哋小生命,我當然會生啦!不過依家兩個已經非常滿足,最重要為Roman添個伴,有兩兄弟已經好足夠,老公話將來想要個女,可能領養都得。」事業心重的Toby,特別感激老公包容她繼續追尋演藝夢,「只要工作上有需要,佢會全力支持我繼續演戲,好信任我。」Toby在外國讀書長大,直言香港成長環境比較辛苦,問到她是否會選擇移民離開香港?她說:「香港係我屋企,我唔會離開!」

難忘「女生宿舍」出道

 

Toby曾以「女生宿舍」成員身份在舞台上跳唱,表現不比現今女團遜色。(資料圖片)


  Toby入行接近20年,當中曾從事不同行業及工作,包括婚禮策劃師、印刷業及飲食業,現時亦跟爸爸梁家樹學習做幕後製作人。「試過先知,做幕後好辛苦,有好多嘢要學,例如度好劇本之後等審批要一年時間,又要搵演員,原來一啲都唔簡單。呢啲幕後經驗對幕前演戲都有幫助,生完之後都會繼續幕前演出,可能一年拍一部劇吧。」另外,近年本地樂壇百花齊放,男團MIRROR、女團COLLAR乘勢爆紅,曾是跳唱組合「女生宿舍」成員之一的Toby,笑言現在甚少看電視,但也認識MIRROR,更反問:「有邊個唔識MIRROR?佢哋跳唱都叻,係好勁嘅組合。」Toby重提自己的「女團時代」亦回味無窮,「我嗰個年代樂壇組合有Cookies、Boyz等等,近年太耐無組合,社會又唔同咗;自己喺組合之後,曾經試過單飛,跟住入無綫拍劇做演員,感恩好多機會,有錯過、有好過,依家回想真係無嘢要後悔。」

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk