加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-01Text: 王連連Photo: 何家賢、黃敬博

叠影狙擊|文頌嫻曾拒公司命令被罰:我唔識撈!當年「七魔女」變媽媽唔憂佘詩曼單身:佢係最受小朋友歡迎

  由黃宗澤、周秀娜、黃浩然、朱鑑然、郭政鴻、關禮傑、盧慧敏、張慧儀等演出的無線劇集《叠影狙擊》,久未在無線亮相的文頌嫻客串演出,勾起觀眾無限回憶。17歲時文頌嫻入行,在亞視拍《中國教父II之再起風雲》開始,由(口靚)妹仔拍到現時做母親。30年的影藝生涯,見盡不少變化。她為宣傳劇集接受《晴報》訪問時,坦言年輕時在電視台工作,因為不懂人情世故碰釘得罪高層。

 

  文頌嫻2012年與商人李梓慎結婚,並育有女兒Jamie,之後專心湊女而減少幕前工作。2019年獲歐錦棠邀請拍《打天下》,而她已有17年沒有拍無線劇,她強調自己從來沒有息影的打算,只是外間的人誤以為她要專心湊女。相比於以前拍劇年代,她笑言待遇比以前大不同,她笑言:「開工飯盒好咗啦,又有嘢飲喎。而且我見而家劇集會開好多條支線,唔同演員都有好多戲份,唔會只係著重喺主角。大家有得發揮之餘,各自唔使埋位時都可以爭取休息。」

 

《晴報》圖片

《晴報》圖片

 

  回憶以往拍劇,文頌嫻表示長時間工作兼且日夜顛倒,但後生不怕捱苦只懂得不斷做。劇接劇的她,自言以前「唔識做人」有話直說,拍《錦繡良緣》時連日來通宵工作冇時間瞓,都忍不住出聲投訴:「我個人唔係大派,但唔啱待遇會出聲,我已經兩日冇瞓,又病病地,凌晨三點收工,PA派通告我接住06開工,唔畀我瞓覺梗係嬲啦﹗我問佢:『你哋有冇當過我係人,我都要瞓覺,病住都要我開工。』反映完後,係有改通告,但呢單嘢應該小青姐(監製梅小青)都知。」

 

病住拍劇。(網上截圖)

(網上截圖)

 

  而她的的大膽,就不止得一次。她憶述試過有次拍攝一套劇之後需要補戲,可是文頌嫻事先已入紙請假去旅行,所以堅拒改假期,但因此都受到懲罰:「我唔識撈,唔知你個假紙唔及人哋『架子』大,當時冇雪藏嘅,但線路貶一貶、跌一跌,但一路有工作嘅。」文頌嫻可能因為自己的原則而得罪其他人,但工作態度認真,拍劇時好搏命。在亞視時拍《我來自廣州》,不懂游水的她要拍攝遇溺戲,知道開支不能太大,未有替身幫手,她硬住頭皮跳落水等別人救起來。但她的努力,並沒有正面的回報,默默工作但未獲公司頒獎嘉許:「細個冇諗獎項嘅嘢,有劇拍拍完就去拍拖,每個演員都有辛酸史,同輩嘅楊恭如、陳煒哥嗰啲,一樣做咗好多。唔係要同人講條件要有乜回報,我冇乜野心,唔識為自己爭取,有得做就做。」

 

角色是有故事的人。(網上截圖)

(網上截圖)

 

  天生一臉童顏的她,經常飾演「(口靚)妹」角色,真實的她已組織家庭已為人母,她爽快回應快將「入五」心情,笑言自己不會理歲數,自己做人的宗旨是未發生不要擔心,永遠保持正向思想。她性格開朗的她在圈中有不少朋友,跟佘詩曼、湯盈盈、梁靖琪、姚樂怡、周家蔚(Janet)及鍾麗淇(Margaret),組成「七魔女」:「有六魔女做咗媽媽,當然唔會好似以前開完工去玩通宵,但有定期聚會,我哋都要飲幾杯減吓壓,大家傾下心事。」大家由做別人女兒變做媽媽,一起成長亦互相補漏:「最知識廣博就係Margaret,醫生咁樣;Janet,就係美容部,要幫小朋友皮膚㩒啲乜佢最知;湯盈盈康樂部,邊度有新Playgroup都知;樂怡就負責做聚會搞手,佢安排所有嘢。」

 

「七魔女」。(IG)

(IG)

保養得宜(IG)

 

  七魔女中,現時只有佘詩曼仍然單身,但文頌嫻一點都不擔心老友會寂寞,因為大家的仔女都視佘詩曼的契媽,還大爆老友(口氹)小朋友有一手:「佢係最受大家小朋友歡迎,好捉到小朋友心態,我個女讀K2時,有日知道阿女喺學校畀人拎咗假鑽石玩具之後喊,佢知道Jamie好似畀人蝦,嗰晚就叫我阿女落樓,原來阿佘買咗一盒鑽石玩具。呢次阿佘得分好高,阿女以後見親乜嘢廣告,都問係咪Auntie 佘佘。」

 

 

  相比佘詩曼,文頌嫻自言是嚴母,女兒漸長大開始學習獨立,有自己的選擇和要求,但文頒嫻未必有求必應:「好似佢啱啱生日要個手提電話,我都有畀佢,方便同佢聯絡,但我都係畀舊電話佢用。有時放學要同同學去玩,我都畀嘅,但一定會問清楚。」囡囡Jamie即將踏入青春期,文頒嫻表示平時有關注女兒的社交圈,知道現世代的小孩早熟,會盡早灌輸拍拖知識和性教育:「佢而家應該未拍拖,因為未開始扮靚。上年佢都未開始男仔玩,今年朋友入面多咗兩個男仔,我覺得開始係異性相吸,都有了解吓。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#佘詩曼 #郭政鴻 #梁靖琪 #陳煒 #關禮傑 #湯盈盈 #電台 #姚樂怡 #周秀娜 #黃宗澤 #歌手 #鍾麗淇 #電視台 #楊恭如 #黃浩然 #電視劇 #演員 #文頌嫻 #周家蔚 #ViuTV #叠影狙擊 #打天下 #亞視
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share