加入最愛專欄  收藏文章 

2023-12-04Text: 黃曉妍Photo: 何家賢

社內相親|Ben Sir盧覓雪演夫妻超合拍! 雪雪大爆無睇晒原著:頂唔順韓劇橋段

  改編自韓國超人氣同名浪漫愛情喜劇的ViuTV劇集《社內相親》現正播出,劇中歐陽偉豪(Ben Sir)及盧覓雪飾演孫賀利Hollie(陳漢娜 飾)的父母,經營茶餐廳。兩人第一次合作已經演夫妻,直言「一拍即合」,相處好舒服。

 

  雪雪笑言:「我哋劇入面係老夫老妻,可以有咩火花?有漢娜咁大個女,感覺好啱我哋呢個年紀,好似相處咗廿幾年,好有默契,相處好舒服。」Ben Sir指相處舒服是建基於兩人背景相近,「係同一個層次,唔使去就,一拍即合,唔使特登去夾。」

 

 

  Ben Sir拍劇經驗不算多,今次他演爸爸,角色好內歛,由老婆做主導:「我同阿女相處唔多,無乜單獨戲份,劇中我係虧欠咗佢,叫佢去借錢支持舖頭生意。到後尾Timo(盧瀚霆 飾)嚟提親,我嗰時嗰刻先爆出嚟,講晒我點虧欠佢,唔畀佢學琴,唔畀佢玩藝術,要佢出嚟做嘢。」Ben Sir更指要用三、四段對白交代自己對囡囡的感情,相當考演技,「導演係咁叫我講慢啲,唔係做主持。」

 

 

  雪雪就指自己雖然未結婚,又冇仔女,但都有子侄,所以都好容易投入角色:「對住子侄都會投入愛、關懷同耐性,仲係兩隻貓嘅媽咪,將呢個關係投射喺劇入面,有晒實踐經驗。」

 

 

  問到有沒有睇番原著參考,兩人異口同聲表示「無睇晒」,雪雪就爆睇韓劇經常中伏:「無睇晒,最緊要感受點解呢套劇咁成功,唔打算模仿同抄襲。本身頂唔順韓劇,為咗拍套劇睇咗一集半,拎到個感覺就停手。本身頂唔順韓劇,以前睇到劇集嘅節奏同橋段直情暈低,近年會好啲,好多人叫我睇一啲韓劇一定要睇,不過我都經常中伏,無咁中伏已經係《魷魚遊戲》。我鍾意睇歐美劇多啲。」

 

 

  Ben Sir與雪雪都沒有子女,不過兩人都認為做父母好艱難。雪雪表示:「呢十幾年社會變化好大,年輕人同長輩的關係好複離。如果我而家有個十幾歲嘅仔,我都未必識教。幸好現實生活唔使經歷,喺套劇經歷完做父母嘅煩惱已經夠。」Ben Sir就指:「呢套劇寫到個家庭好溫馨好幸福,不過都有反映一啲家庭問題,父母對子女虧欠、孩子頂撞父母…每個世代都有家庭矛盾。從呢套劇都感受到孩子同父母嘅代溝,問題係要點順滑佢。」

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#魷魚遊戲 #陳漢娜 #Ben #盧瀚霆 #電視台 #演員 #ViuTV #電視劇 #綜藝節目 #Sir #社內相親 #盧覓雪 #網絡熱話
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share