世事政情

娛樂情報
09/03/2023

恨拍劇完成心願 梁朝偉萌退意︰已係最後階段

#梁朝偉 #風再起時 #無名

  【晴報專訊】梁朝偉(偉仔)昨晚出席其主演的電影《無名》首映禮,戲中他跟內地演員王一博有一場激烈肉搏動作場面,少不免會受傷,偉仔笑言希望觀眾入戲院感受他的痛。近來先後宣傳《風再起時》和《無名》的偉仔,卻自爆有意退下來。

 

偉仔表示拍攝《無名》採用現場收音,所以他請來兩位普通話老師教唸對白。

 

  向來生活低調的梁朝偉,早前忽然開通抖音帳戶,火速吸納過百萬粉絲,偉仔拍片分享內心世界,並激罕談及童年、家庭及人生觀。昨晚偉仔出席《無名》首映禮時謙,稱不太懂得玩社交媒體,「我唔係好識玩呢啲新潮嘢,淨係想喺一個渠道分享人生同工作經驗,講下對自己成長同埋事業成績嘅一啲睇法,希望可以作為大家嘅借鏡。」

 

英皇老闆楊受成和旗下藝人出席《無名》首映禮。

 

  偉仔指小時候喜歡看出色演員的自傳,透過他們的心路歷程,若然自己遇上類似問題,便會想起他們,這也算是一個傳承。偉仔表示︰「我分享自己嘅經歷,如果有啲小朋友鍾意演戲,而遇到同樣問題,咁就可以做一個借鏡。」對於粉絲希望他分享多點平時的生活,偉仔即表示︰「我唔習慣將自己嘅私生活公開,嘉玲(劉嘉玲)比較多,佢會分享一啲生活興趣。」

 

偉仔第四度與周迅合作。

 

得獎機會留給新晉演員

 

  另外,偉仔憑《風再起時》入圍亞洲電影大獎的最佳男主角,他表示睇好《Drive My Car》的男主角西島秀俊。至於未能入圍香港電影金像獎影爭影帝,偉仔表示不會失望︰「金像獎都鼓勵咗我好多次,好應該鼓勵新晉演員。」提到早前曾透露有意拍電視劇,偉仔坦言數年前已萌生此想法,「因為已經係最後階段,好想重溫下拍劇嘅情形,算係完成自己嘅心願。我入咗行40年,都差唔多喇,作為演員係好需要體力同精力,我已經無咁多能量去應付。(返娘家無綫拍劇?)應該唔會喇,依家電視劇嘅模式同以前好唔同,依家有好多串流平台,多咗好多選擇,可以畀更多觀眾睇到,拍美、韓、日劇都可以。」早前偉仔與《魷魚遊戲》的導演食飯,一度傳出會合作,他即否認並解釋只是朋友飯聚。

 

衛詩雅透露下月擔任陳家樂婚禮的兄弟團之一,她的姪女更會擔任花女。

 

16/04/2024

金像獎2024 | 梁朝偉余香凝成金像獎影帝影后!黃子華擔心《毒舌大狀》捧蛋台上哽咽!睇埋完整得獎名單

#電影 #白日之下 #頒獎禮 #梁朝偉 #林保怡 #余香凝 #演員 #劉青雲 #香港電影金像獎 #鄭秀文 #晴報文章 #黃子華 #娛樂 #古天樂 #劉嘉玲 #袁詠儀 #影視娛樂

  《第42屆香港電影金像獎》圓滿舉行,大會頒發多個大獎,《金手指》獲得六個獎成為大贏家,而大獎則是《白日之下》的天下,女主角余香凝、男配角姜大衞及女配角梁雍婷成功奪得,影帝則是身在德國的梁朝偉憑《金手指》奪得。而「最佳電影」由《毒舌大狀》奪得,黃子華失落影帝,更擔心團隊未能獲獎而一度哽咽,場面感動。

 

 

  「最佳女主角」獎由鄭秀文負責頒獎,鄭秀文自從去年6月開始因確診新冠肺炎引發哮喘,一直都養病休息至今,正式再次在大型活動公開露面,見她精神奕奕,狀態大勇。最終,獎項由大熱的余香凝獲得,她喊住口多謝老公、兩個女兒同媽媽,感激家人全力支持她去追夢。

 

  而「最佳男主角」原本由劉青雲和袁詠儀去頒發,不過最終換上古天樂,全場都以為報幕員陳永業讀錯名,但原來古天樂大玩錯有錯著,直接拎劉青雲和袁詠儀的講稿照講,惹起全場爆笑。大會歡迎兩人上台時,演湊出《新不了情》主題曲的音樂,古天樂自我介紹是劉青雲:「我係劉青雲,史上第一次用呢個樣,亦係最後一次用呢個樣!」袁詠儀大笑讚青雲「靚仔咗」,古天樂用《新不了情》的角色名「阿敏」來稱呼袁詠儀,而袁詠儀用「阿傑」來回敬,兩人相隔三十年再「重聚」,提到當年《新不了情》四個演員有三位演員得獎,偏偏劉青雲失落,古天樂扮劉青雲說:「我承認自己運氣唔好,但我有才華,我13年之後就得到獎喇!其實青雲病咗,所以我先代佢!」

 

  袁詠儀邀請幾位「最佳男主角」候選人演一次失落獎項的反應,搞笑的黃子華直接氣憤離座,其他幾位都沒有反應,而身在德國的梁朝偉都有著住西裝直播見證重要一刻,直至頒獎前一刻,古天樂向台下的林保怡說:「我驚我行出嚟,林保怡以為得獎,金像獎真係到最後都唔會知!」最終袁詠儀宣布梁朝偉得獎,並由老婆劉嘉玲上台代領。未知是否不在舞台上面,梁朝偉明顯心情輕鬆,更隔空跟劉嘉玲的互動大放笑彈,梁朝偉說:「唔識講好開心囉,因為好耐冇喺香港電影金像獎攞獎,十幾年喇,好開心,係咪而家要開始講得獎感受,嘉玲姐?」梁朝偉先後多謝電影的團隊,再感激現場的太太,他說:「影梗係要多謝你呀喇,嘉玲姐,咁多年來鼓勵同支持,等我講埋先,仲有多謝我嘅屋企人,同埋41年演藝生涯入面支持我嘅觀眾朋友!」隨後,劉嘉玲問過梁朝偉意見後,她亦有發言:「我想講兩句,我知道梁朝偉一攞獎,啲人就會話:『唔係呀嘛,又係佢呀?畀啲機會人啦!』但係咁多年喺佢身邊,我覺得梁朝偉真係個好偉大嘅演員...」梁朝偉即時謙言:「千祈唔好咁講!」劉嘉玲無理會梁朝偉繼續講:「普通一個演員,可能付出100分、200分努力,梁朝偉係付出500分、1000分努力,香港有咁偉大嘅演員,值得驕傲!」梁朝偉即時「補飛」:「都話唔係,好演員可以但唔係偉大,香港電影加油!」

 

 

  《毒舌大獎》獲得最佳電影,黃子華壓軸發言答謝大家時一度哽咽,他說:「牡丹雖好都要有綠葉扶持,我哋演員只係綠葉,最重要係創作嘅人同導演,我見到佢哋每一個字、每一句都同我哋法律顧問去斟酌,我哋《毒》由頭到尾一個獎都冇,我好想如果我得到獎,會將呢個獎畀你,但係而家更好結果出咗,多謝大家。」

 

第42屆香港電影金像獎完整得獎名單:

 

最佳電影:《毒舌大狀》

最佳男主角:梁朝偉《金手指》

最佳女主角:余香凝《白日之下》

最佳男配角:姜大衞《白日之下》

最佳女配角:梁雍婷《白日之下》

最佳新演員:謝咏欣《但願人長久》

新晉導演:卓亦謙《年少日記》

最佳編劇:游乃海、李春暉《命案》

最佳導演:鄭保瑞《命案》

最佳攝影:潘耀明《金手指》

最佳剪接:梁展綸、David Richardson《命案》

最佳美術指導:林子僑《金手指》

最佳服裝造型設計:文念中《金手指》

最佳動作設計:董瑋《爆裂點》

最佳原創電影音樂:泰迪羅賓、戴偉《4拍4家族》

最佳原創電影歌曲:《填詞魂》作曲及主唱:謝雅兒 填詞:黃綺琳《填詞L》

最佳音響效果:Nopawat Likitwong《金手指》

最佳視覺效果:黃智力、潘志恒《金手指》

最佳亞洲華語電影:《周處除三害》

專業精神獎:唐萍

終身成就獎:洪金寶

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk