加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-19

馬明讚唱歌好聽 黃心穎嫌答得太「行」

  【晴報專訊】喜歡唱歌的黃心穎,已達成願望獻唱《愛•回家之開心速遞》主題曲,之前有報道指她想圓歌星夢,但心穎澄清只是喜歡唱歌,希望再有機會為劇集唱主題曲。另外,今晚是TVB台慶,心穎卻預告衣著並不性感。

 

 

 心穎與聖誕老人跟市民提早慶祝聖誕。

 

  黃心穎昨天到紅磡出席商場的聖誕活動,並獻唱兩首動人情歌《默契》及《後來》,又與觀眾玩遊戲。

 

馬國明

 

  心情大靚的心穎被問到會否想做歌星出唱片?她笑言︰「唔係要做歌手,只係本身好鍾意唱歌,唱歌係我近來嘅興趣,有動力畀我練歌,我有搵人教,而且發現自己有進步。(有否唱畀男友馬國明聽?)有,佢都讚好聽,我話佢答得咁『行』。(佢有無點歌要你唱?)咁又無,因為佢識嘅歌唔多。(佢淨係識舊歌?)係,我會介紹啲新歌畀佢聽。」心穎坦言希望將來有屬於自己的歌,亦有興趣再唱電視劇主題曲。

 

心穎這條裙可能性感過台慶夜的戰衣。

 

  另外,提到今晚無綫台慶,心穎表示已準備好戰衣,但自爆並不性感,她說︰「年尾好多大型活動,我著裙都著到有啲厭,好難揀,不過件衫唔性感。公司咁多人,好多女藝員都會好性感,喺幾百人入面,大家見到我已經好幸運。(馬明唔畀你性感?)唔係,佢未睇過。」

 

  心穎又表示,最期待是抽現金大獎,不過她自問欠抽獎運,希望今年突破魔咒,更豪言中獎的話會請大家食飯。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share