加入最愛專欄  收藏文章 

2018-02-02

【搵工最緊要狠】同事見工技巧!跳槽連升3級不是夢

  隔離位同事終於忍到核爆,最近積極搵工!坐佢隔離嘅我,梗係容易睇得出佢每日有咩唔同啦!所以,每次當佢想偷走出去interview,我都會一盡綿力,幫佢逃過同事、上司們嘅法眼。不過辦公室潛規則,「等價交換」,我幫得你,你緊係要解決我嘅好奇心啦!點知又比我學到野,原來跳槽連升3級不是夢!

 

 

  呢位同事嘅career path認真麻麻!畢業於三大,但因為修讀科目「搵唔到食」,二年唔相關工作經驗下轉行,走左嚟現今公司做executive,welcome to 小薯一族!雖然身為小薯,生命、時間、精神等等都被上司蠶食左唔少,但同事嘅野心沒有絲毫減低。

 

  「著到咁,今日又去啊?」

 

  「係呀,照舊如果有咩事,幫我擋一擋!我好快返!」

 

  「好!今次又見咩post,邊間呀?」

 

  「product manager呀!」

 

  M位?executive、senior executive、Assistant manager,我心入面數一數,連跳三級喎! 「Product manager?你有經驗咩?」

 

  「佢話要四年工作經驗,我send過去都係搏一搏咋,點知都叫我interview !」

 

  「咁你準備左未?呢個post要識programming同唔同software架喎!」

 

  「冇啊,咪坦白同佢講唔識囉!」 「吓?你乜都唔準備,憑咩覺得人哋會請你?」

 

  「坐得呢個位,不嬲都乜都唔識做㗎啦!啲細嘅識做,捽佢哋咪得囉!你睇下阿姐!到時Interview,緊係講啲宏觀野,講我嘅遠見出嚟,等人地覺得我可以用條Team去幫佢賺錢,而唔係好似而家咁,默默做細嘅,幫啲上司領功!」

 

 

  同佢交談完,雖然我唔太同意「未學行,先學走」。但始終路係佢揀,想點行,外人唔應該干涉。所以我就諗住放長雙眼,睇吓有冇公司真係buy佢個套,願意請個「乜都唔識做,但車大炮了得」嘅公司中層。 

 

 

  兩個星期後,同事真係遞信!查問之下,原來間公司真係俾咗Offer佢,仲要就算唔夠經驗,都冇改佢Title!真係好想知道同事究竟點樣將佢宏大嘅Idea present出嚟,令到interviewer願意請個「乜都唔識做」嘅人為中高層;同時,我亦都好驚訝原來呢招「好高騖遠」係work嘅。不過,呢個同事都提醒左我一樣野。就係年輕人唔使太自我貶低,有時越級挑戰,反而可能俾你挑出一條生機!反正,挑戰失敗又唔會洩底嘅!有機會,去啲唔太想做嘅公司見工,不妨試吓呢一招,話唔定有意外驚喜!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share