加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-10

製作新歌壓力有增無減 盧瀚霆超越自我為神徒送驚喜

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR成員「教主」盧瀚霆(Anson Lo)最近推出第八首個人單曲《Mr. Stranger》,MV截至昨日已超越400萬點擊。Anson Lo表示上次《Megahit》一曲大受好評,所以製作新歌的過程更添壓力,全因自己每次創作,都想超越上一首歌,為「神徒(Anson Lo粉絲)」帶來停不了的驚喜。

 

 


  去年曾經壓力爆煲的Anson Lo,總是擔心達不到外界的期望。新歌《Mr. Stranger》大玩暗黑風格,他從頭到尾構思歌曲主題、MV劇情,更親自填寫rap詞,歌曲正好反映他的的內心世界及精神狀態。「呢首歌講自己上年年尾嘅感受同壓力來源。觀眾同樂迷覺得Anson Lo係個點樣嘅人?準備好接受我嘅新形象未?我會有唔同面向,如果大家睇到我嘅黑暗面,會唔會接受到呢?」

吸血鬼反映內心黑暗面

 

Anson Lo的吸血鬼造型靚仔吸睛,他更正式獲提名「全球百大俊男2022」選舉。(IG圖片)


  Anson Lo在MV中以吸血鬼造型登場,一頭黑髮兼戴上紅色隱形眼鏡,神徒表示暈晒大浪。「吸血鬼呢個主題,係我無啦啦諗起嘅。吸血鬼好鍾意吸血,但佢喺日頭時,好驚人類睇到自己真面目,好驚大家揭穿佢嘅身份,好擔憂大家有咩反應…我覺得吸血鬼驚人哋披露佢真實一面同性格,同呢首歌嘅主題緊緊相扣。」

  去年跳唱歌《Megahit》大獲好評,Anson Lo更在韓國MAMA頒獎禮獲得「最佳亞洲新人獎(華語地區)」,他笑言超級開心及榮幸,但自我要求甚高的他,坦承壓力有增無減。「好開心好多人鍾意《Megahit》,但之後好驚自己創作唔到一首同《Megahit》完全唔同風格嘅歌。最大壓力係諗曲風,要同以前完全唔同,同時又要係跳唱歌,所以製作過程好困難,好多嘢要考慮。」雖然《Mr. Stranger》已是第八首單飛作品,但他仍然非常緊張,「因為我每次創作,都想超越上一首歌嘅質素,每一次都想諗啲新嘢;但人嘅腦袋有限,唔係每次都諗出色嘅idea…每次嘅壓力都係在於『夠唔夠多變化』?『變化夠唔夠大』?」

 

Anson Lo去年在MAMA頒獎禮獲新人獎,為他注下強心針。(IG圖片)


MIRROR 12子各有路向

  Anson Lo表示,今年的音樂發展方向仍以跳唱歌曲為主,「因為去年fans畀咗我好大嘅信心同肯定。」至於其他MIRROR成員,Anson Lo透露:「今年公司會推出幾個合唱計劃,MIRROR隊員各有合唱歌;電視劇方面,大多數MIRROR成員都有份參與。」他坦言12子很久沒聚首,「但每個人都做緊自己想做嘅嘢,大家有唔同嘅演出機會,唔同人有唔同路向。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#盧瀚霆 #MIRROR
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share