加入最愛專欄  收藏文章 

2022-09-02

自言「優化」相片無失手 張敬軒設IG新欄目「軒公雞湯」

  【晴報專訊】張敬軒(軒仔)、鄭欣宜及陳蕾昨日到銅鑼灣出席手機活動,吸引大批fans圍觀,場面熱鬧。席間軒仔透露將於IG開設新欄目「軒公雞湯」,與粉絲交流;他又笑指會送新手機予「遮遮(工人姐姐)」,方便她下載食譜。

 

軒仔一身色調與代言手機襯到絕。

 

  自言是科技迷的張敬軒,表示每逢有新產品推出都想盡快試用,他說︰「會揀啲適合工作嘅產品,依家流行social media(社交媒體),幾乎成為生活一部分,所以對手機功能都有特別要求,最好部機夠輕巧。」他又笑指自己不會P圖︰「最多優化下啫,從來唔會失手、整到變形。」

 

  另外,軒仔透露將在IG開設新欄目「軒公雞湯」︰「主要寫啲類似心靈雞湯嘅散文同埋短片,又會拍啲香港嘅靚景,似專欄形式…我都畀咗部手機『遮遮』用,可以靜雞雞裝部cam(相機),留意佢當日煮乜,再決定係咪返屋企食飯,哈哈!」問「遮遮」的廚藝可有進步?軒仔笑謂︰「其實已經有進步㗎啦,好似今朝(昨早)整咗個面盆咁大嘅奄列,大到要幾個人先食得晒。」

 

(左起)陳蕾、軒仔及欣宜在活動上玩得不亦樂乎。

 

鄭欣宜稱有5個追求者

 

  提到英皇集團今年踏入80周年,軒仔大讚老闆楊受成善待員工,又舉起手上的名錶道︰「呢隻錶係老闆送畀我,好鍾意喺佢身上攞走啲嘢,攞得最多係錶,最貴一隻成200萬。」軒仔續表示欣賞老闆為人節儉,吃剩食物時亦會打包,絕不浪費,值得自己學習。

 

欣宜指自己早前勤於練舞及做gym,開心能健康地瘦。

 

  至於同場的欣宜,見她身形明顯比以往弗,她笑言是因為近日四出宣傳新歌《Glitterfalls》而消瘦。是否拍拖開心瘦?她說︰「我享受被人追嘅階段,但依家我仲需要選擇,做人最緊要係有選擇囉,追求者大約有五個啦。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張敬軒 #鄭欣宜 #陳蕾
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share