加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-15

張敬軒為洪嘉豪個唱任嘉賓:當佢親生細佬

  【晴報專訊】洪嘉豪(Kaho)前晚舉行個唱尾場,獲前輩張敬軒(軒仔)撑場做嘉賓,二人合唱《騷靈情歌》,令觀眾驚喜萬分。Kaho擁着軒仔激動說︰「上次你送枝咪畀我,希望我喺自己個騷度用,我做到啦!軒哥,你等我,下次我去紅館我再請你!」軒仔亦讚Kaho︰「我啱啱同Kaho拍咗兩個月戲,我哋套《超神經械劫案》有魏浚笙(Jeffrey)、白只,仲有好多人,今晚(前晚)幾乎成個劇組嚟晒撑你。」軒仔笑言看着Kaho成長︰「真係親生細佬咁,我識佢個陣佢毛都未有,唔係,係佢仲讀緊小學。」

 

一向提攜後輩的軒仔現身支持Kaho,十分有心。



  另外,MIRROR副隊長江熚生(AK)、AK緋聞女友麻利、MC張天賦等亦是座上客;AK及麻利日前曾前後腳欣賞樂隊The Hertz及陳健安的音樂會;前晚他們更坐在同一行,不過二人之間隔着填詞人Oscar及一名女性友人,未知是否刻意隔開坐避嫌。

 

麻利(後排左一)及AK(後排左四)睇騷時隔開坐。

 

Kaho大騷腹肌,預告下一站在紅館開騷。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#洪嘉豪 #張敬軒 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share