吃喝玩樂

玩樂 What’s On
25/03/2022

抓緊花季的尾巴!精選4大賞花熱點!睇罕見墨染櫻、河畔富士櫻、黃色風鈴花海,周末即去!

#沙田 #賞花地點 #周末好去處 #春天 #香港櫻花 #櫻花 #賞花 #打卡熱點 #安景街公園 #大埔 #大埔海濱公園 #單車館公園 #南昌 #南昌公園 #黃花風鈴木 #打卡 #將軍澳

  疫情下,長期待在家中難免會抗疫疲勞,總會想外出「透透氣」,說時遲那時快,轉眼已到春天,又是繁花盛開的季節!每逢3月,都是櫻花和黃花風鈴木綻放的季節,一遍遍的花海令人賞心悅目,只不過櫻花和黃花風鈴木的花期也十分短,這次編輯就為大家精選了4大賞花地點,一起來抓緊花季的尾巴吧!

 

1.    大埔海濱公園:罕見墨染櫻!

 

  轉眼間己有兩年無得「返鄉下」,最令大家掛念的,一定是盛開的櫻花,還有那櫻吹雪的畫面。

 

  正所謂「望梅止渴」,想止旅遊癮,其實也可在香港看櫻花!除了熱門景點如單車館公園和嘉道理農場,編輯特別推介大埔海濱公園,大埔海濱公園在大發街入口裁種了富士櫻以及墨染櫻,櫻花樹並排形成花海,打卡一流!

 

  值得一提的是,有別於我們常見粉紅色的富士櫻,墨染櫻顏色較白,在香港亦較為少見,想睇盡不同櫻花的朋友就千萬不要錯過!

 

大埔海濱公園

 

地點:大埔工業邨大發街

交通:港鐵大埔墟站A3出口轉乘K17綫港鐵接駁巴士至富善總站,步行約10分鐘

 

2.    沙田安景街公園: 河畔盛開富士櫻!

 

  今年沙田的安景街公園同樣成為賞櫻熱點之一,隨便在網上搜尋「香港櫻花」,就可看到不少照片都攝於安景街公園!安景街公園位於城門河畔,種有大約10棵櫻花樹,盛開的櫻花伴以河景,即使是新手也很容易就拍出各種美照!

 

(圖片來源:Oympus Imaging Hong Kong @ FB)

 

  安景街的櫻花早於3月初旬已經開花,網上有情報指,櫻花樹近日已開始漸漸長出綠葉,想追櫻的你就要把握機會啦!

 

(圖片來源:Oympus Imaging Hong Kong @ FB)

 

安景街公園

 

地點:沙田安景街

交通:港鐵屯門線石門站C出口往碧濤花園方向行,步行約10分鐘

 

下頁睇黃花風鈴木!

 

3.    南昌公園:「黃色風鈴」花海!

 

  天氣逐漸暖和,意味著又到黃花風鈴木綻放的季節!隨意走在街上,也不難發現黃花風鈴木的蹤跡,不過說到要「賞花」,就一定要到每年的黃花風鈴木熱點南昌公園!南昌公園行人徑的旁種有約30多棵黃花風鈴木,每逢春天,南昌公園都會化身成一遍黃色花海!

 

(圖片來源:Paal To Hung @ FB)

 

  現時南昌公園的黃花風鈴木都已經全部盛開,吸引了不少人專程前往打卡野餐,在一顆顆「黃色風鈴」下悠閒渡過一個下午,也不失為一個好主意!

 

(圖片來源:Peter Liu @ FB)

 

南昌公園

地址:深水埗深旺道20號

交通:港鐵南昌站 D1 出口

 

4.    將軍澳單車館公園:櫻花、黃花風鈴木齊晒!

 

  除了南昌公園,位於將軍澳的單車館公園亦是另一個黃花風鈴木的人氣熱點!雖然單車館公園的黃花風鈴木數量不及南昌公園,但勝在人流較少,怕南昌公園太多人的朋友亦可以「轉戰」這裡,或許更容易拍到美照!

 

(圖片來源:David Ng @ FB)

 

  除了黃花風鈴木,單車館公園其實也是人氣櫻花熱點之一,只可惜網上情報指單車館公園的櫻花已開始凋零,若想同時觀賞兩種盛開的花,可能要等到下年啦!

 

(圖片來源:David Ng @ FB)

 

將軍澳單車館公園

地址:將軍澳寶康路105-107號

交通:港鐵坑口站B出口 或 將軍澳站A出口


19/04/2024

管治威信不能滅,沙田T4政府企硬

#立法會 #立會透視鏡 #T4 #沙田 #財委會 #林素蔚 #政情

  23條立法之後,中環精英都真係要同阿爺交功課,拼經濟、謀發展,不過第一大關「垃圾徵費」睇嚟就受到各大政黨嘅壓力,唔胎死腹中都會一定程度延後,唔多唔少都幾落中環面。而另一大關「沙田T4項目」,又再一次考驗各路人馬嘅政治智慧。

 

  沙田T4主幹路工程,造價高達71.6億元,喺政府莫財乜都要減之下,當然惹起爭議,早前更要臨時抽起撥款申請,或要增潤一下文件。日前立法會財委會特別會議上,唔少議員都關注政府有無可能再調低價錢,有傳聞就話,政府左減右減,最多都只係微減到2億至3億元,九牛一毛,未必回應到部分議員嘅期望,但仍然計劃下月初提交財委會審議。

 

  今次呢個撥款申請,帶頭反對得最勁嘅就係從屬政治聯盟C15+嘅新界東南立法會議員林素蔚,佢接受傳媒查詢時就講過項目造價離譜,如工程造價最後無大幅降低,或無替代方案,就算再上財委會,個人都會投反對票。同佢同一陣線嘅另外三位議員楊永杰、張欣宇同梁文廣(都係屬於C15+,不過佢哋另外稱自己係A4聯盟),都某程度上表示過難以支持撥款,最終會唔會反對都係睇政府最後定案。

 

政府指T4可解決沙田、火炭、石門及馬鞍山等地區的交通擠塞問題;圖中黃色線路為模擬T4路段。(運輸及物流局fb圖片)

 

  Tina聽聞,政府對今次撥款申請可以話係如臨大敵,已經四出拉攏其他黨派,務求可以在高票之下通過有關撥款。據透露,政府最唔想見到就係幾路人馬齊齊聲言反對,咁樣喺壓力之下都難以硬闖;而C15+總共有15位議員,政府亦唔希望見到佢哋全體反對,據聞政府將會採取「分化」手段,希望將反對票僅限於聯盟內少數。

 

  而政府之所以咁高度設防,正正就係因為「垃圾徵費」呢個前朝遺留嘅待上馬政策,去到埋門一刻受制於民意同議員嘅反對聲音,無乜可能短期內落實,「政府梗係覺得管治威信受損,萬一T4項目都一樣要撤回的話,對於現屆政府就更加係無晒面,亦難以展現行政主導嘅威嚴,所以今次T4絕對係一個大考!」

 

  政府難搞之外,對各政黨嚟講亦係考牌之作,事關呢個工程昂貴係鐵一般事實,作為以監督政府花錢為重任嘅立法會,喺發揮到呢個功能之餘又要唔得罪一眾中環精英,的確唔易掌握。政壇中人都話,場戲有排睇。

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk