世事政情

娛樂情報
10/01/2022

孖吳君如快閃落區宣傳新戲 Edan呂爵安海報被粉絲搣走珍藏

#呂爵安 #MIRROR #吳君如 #闔家辣

  【晴報專訊】由吳君如、MIRROR成員呂爵安(Edan)、鄭中基及梁詠琪主演的賀歲片《闔家辣》將於大年初一上映,一眾演員原定昨日出席商場宣傳活動,但因應疫情而取消;不過君如及Edan昨日開live見粉絲,更落區為街上的電影海報簽名留念,希望集氣讓電影能如期上映。

 

君如與Edan落區努力宣傳《闔家辣》。

 

  雖然《闔家辣》商場活動無奈取消,但吳君如及呂爵安昨日特地開IG直播與網民互動。戲中飾演兩姑姪的君如及Edan提早跟大家拜年,又呼籲所有港人集氣,希望電影能順利在大年初一上映。他們大談為電影錄製主題曲,Edan笑言唱得輕鬆,但君如坦言唱到「就快斷氣」,她搞笑說:「我係退咗休嘅歌手!」她自爆曾奪1993年叱咤樂壇生力軍女歌手銀獎,同屬新人銀獎得主的二人,立即握手互相祝賀。兩人即興哼唱《闔家辣》主題曲,笑言來年可望衝擊「十大歌曲」及「我最喜愛的歌曲」獎。

 

幸運爵屎成功集郵

 

 君如與Edan即場撕下海報送給粉絲。

 

  提到全港九街道貼出《闔家辣》主要演員的造型海報,但Edan的大頭海報卻經常消失,原來有「爵屎(Edan粉絲)」紛紛撕下海報留念。Edan笑說︰「君如話好嬲,佢唔係嬲要再貼過,係嬲點解唔搣佢嗰張!」君如即說:「你哋搣走Edan海報係無戲飛送,如果搣我嗰張拎嚟就可以換戲飛,搣一張送一張,但唔好搣爛!」

 

二人在街頭為海報簽名,呼籲粉絲打卡。

 

  兩人本來在車中開live,當找到張貼電影海報的地方,即落車快閃補貼Edan海報及親筆簽名,君如更教大家如何完美地撕走海報。雖然他們未有透露身在何地,但已有網民認出是柴灣工業區,更有粉絲趕到現場。有爵屎獲爸爸開車趕及到場,君如及Edan即幫忙撕走牆上海報送給她,並合照留念。此外,由於有確診者上月27日下午曾到訪九展,當時MIRROR及ERROR身在九展ViuTV,所以他們日前接受首次強檢,全屬陰性。有粉絲在直播留言詢問Edan第二次檢測結果,但他未有睇留言而無回應。

25/04/2024

MIRROR呂爵安「跳糟」認Loong9成員?爵屎笑住驚:你公司好擔心你亂講嘢

#MIRROR #娛樂 #呂爵安 #晴報文章 #組合 #LOONG9 #影視娛樂

  MIRROR成員呂爵安(Edan)一向好有幽默感,玩social media功力更是出神入化,吸納了不少路人轉粉。23日剛出席《12怪盜》粉絲見面會的Edan,立即在社交網「上水」分享靚仔相,但他竟然講笑自稱是友台「Loong9」成員?引發爵屎大爆笑!

 

  Edan昨日以靚仔眼鏡look現身「12怪盜團魂見面會」,有粉絲抽中親筆簽名1:1人形立牌,Edan簽名在自己的臉上,搞笑說覺得自己似哈利波特。事後,Edan在網上派福利po出一系列靚相,其青靚白淨的造型似時流行的「小奶狗」風格,意即「年紀小、溫柔、撒嬌又癡身的犬系男友」。他留言問道:「其實…咩係小奶狗?#又選擇困難症 #又嚟民意調查吓先 #俾你放第一張你會放邊張 #下次再見」

 

 

  他在Threads亦有上載這批靚相,不過他語帶雙關留言:「小奶狗? No,我係大Loooooong9 . . . . . . . . . (I mean我係大鼻哥窿嘅傻9(狗), 唔好亂諗thanks)」深明流量密碼的他,竟間接提及友台男團Loong9,網民搞笑回應:「你公司好擔心你亂講嘢」、「玩命示範」、「我要舉報 懷疑你想當眾講粗口兼且抽隔離台男子組合水一箭雙雕」、「你會唔會比(被)花姐捉」、「小心入錯團」等,更有人將Edan key成Loong9全隊。

 

 

  此外,Edan出名是一名「妹控」,日前Edan分享自己駕車的型男照,原來由妹妹小如豬操刀。他大讚自己:「Threads妹豬mode: 如果有個男仔咁樣車我我一定沉到落地核♪(´ε` )」但當網民問:「如果有個男仔用呢招氹你個妹上車你個心情到時會唔會沉到落地核?」Edan即留喊到傻的顏文字「(;´༎ຶД༎ຶ`)」,相當搞笑,有網民笑言若將來小如豬出pool(拍拖),Edan要開live剖白心情。

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk