世事政情

娛樂情報
09/11/2022

日本預支蜜月 湯洛雯隨時嫁馬國明

#湯洛雯 #馬國明

  【晴報專訊】湯洛雯(靚湯)前晚出席電影《忽然心動》首映禮,剛從日本旅行返港的她,透露首次與男友馬國明旅行,玩足11日。靚湯笑言︰「人哋話一齊去旅行就睇到對方真面目,我就睇到佢好嘅地方。尤其係佢個人無乜所謂,我就鍾意plan行程,佢乜都得,任勞任怨,又幫我拎嘢!」她又大讚男友全程負責開車,令她十分感動,問到感情是否升溫?靚湯冧爆謂︰「一向無跌過!」

 

靚湯希望下次與男友能去陽光與海灘的地方旅行。

 

  靚湯又大方表示與馬明已有結婚共識︰「隨住疫情緩和,唔排除出年(結婚),決定後會公布。(會旅行結婚?)呢個機會大!」此外,靚湯透露前晚馬明有到場欣賞電影,問到會否擔心被對方看到親熱戲?靚湯表示不怕︰「我人生拍最多咀戲,都係同佢拍啦。」

 

靚湯同馬明拍拖兩年多,一直好甜蜜。(資料圖片)

 

08/04/2024

湯洛雯榮升馬太放假全黑造型郊遊!網友指腰變粗疑似懷孕:仲踩單車?

#結婚 #馬國明 #娛樂 #演員 #電視台 #晴報文章 #湯洛雯 #懷孕 #單車 #影視娛樂

  湯洛雯(Roxanne)自從去年12月跟馬國明結婚之後,一直都養尊處優,未有接拍新劇或者幕前的工作,不少人推測Roxanne跟馬國明密密「造人」趕生「龍B」。近日,Roxanne在IG分享自己放假郊遊的照片,穿上全黑造型踩單車,非常開心,不過網友單憑睇相就猜測Roxanne懷孕,到底是真是假?

 

 

  Roxanne跟馬國明去年年底在峇里島及香港兩地舉辦婚禮,招呼親朋好友分享喜悅,由於籌備婚禮期間,馬國明劇接劇忙過不停,所以主力都是由Roxanne打點一切,忙碌加上努力運動修身,Roxanne結婚時絕對是超弗的最佳狀態,而她在度蜜月期間激罕分享的泳衣照,更露出長腿和小蠻腰,力證自己是索爆人妻!

 

 

  事隔三個月多時間,Roxanne繼續做「馬太」的幸福時光,暫時未見有幕前拍劇的工作在手,她近日分享自己郊遊踩單車的照片,以全黑Cap帽、上衣、長褲等裝備上陣,疑似老公馬國明視角拍下多張多角度靚相。不過,網友就留意到Roxanne腰粗粗,疑似懷孕,網友留言說:「條腰好粗、係咪有咗?」、「第二張好似有咗」、「仲踩!小心D好喎!BB!」等等。照片所見,Roxanne腰間的確有輕微贅肉,跟結婚時的小蠻腰有明顯變化,不過是否懷有「龍B」,Roxanne就未有回應網友的提問。

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk