世事政情

娛樂情報
15/12/2022

龔嘉欣無緣爭視后台上哽咽 陳瀅︰絕對公平公正

#萬千星輝頒獎典禮2022 #龔嘉欣 #陳瀅 #視后

  【晴報專訊】《萬千星輝頒獎典禮2022》將於下月8日舉行,昨日公布十強名單,分別憑《十八年後的終極告白2.0》提名「最佳男、女主角」的譚俊彥和龔嘉欣,雙雙落馬,令人意外。無緣爭視后的嘉欣昨日上台發言時,哽咽表示︰「無提名唔代表無實力!」而順利打入十強的陳瀅則強調賽制公平公正。

 

嘉欣(中)上台發言時激動得眼濕濕,身旁的江美儀和蔣家旻反應愕然。(影片截圖)

台下曾志偉和樂易玲卻不為所動。(影片截圖)


  早前有傳龔嘉欣因公開暗寸陳瀅而得罪高層,其主演的《新四十二章》被抽起。無緣爭視后的嘉欣,只能憑《十八年後的終極告白2.0》入圍「最受歡迎電視女角色」十強,昨日上台拉票時十分感觸︰「我覺得每一個角色喺套劇入面都好重要,無提名唔代表無實力,拍呢套劇嘅時候好大壓力,驚做得唔好影響套劇,我同Shaun(譚俊彥)都係搏到盡嘅人。好似我拍《殺手》斷咗手指尾,到今日仲睇緊物理治療,我隻手指尾永遠都係咁樣。」她哽咽表示一直會留在娘家TVB繼續努力下去。

  對於未能晉身視后十強,嘉欣受訪時表示沒有失望,談及到台上感觸發言,她稱只是鼻敏感,「近排身體唔係幾好,可能感受會大啲。」問到她身體哪裏不舒服?嘉欣表示︰「心囉,心臟囉,之前拍《新四十二章》個心好痛好痛,都唔好意思講,只係請咗一日假。」她又否認被雪,自爆正傾洽續約,被問到會否趁機以獎項為續約條件?嘉欣則謂︰「有嘅咩?無呢啲嘢嘅,自己只會畀心機做嘢。」

稱「個心唔舒服」

 

陳瀅坦言對爭視后毫無信心。


  少了嘉欣這個對手,問到陳瀅會否對爭視后信心大增?她表示︰「從來唔覺得自己有太大信心,總經理(曾志偉)同我哋講,賽果係完全靠投票,非常公平公正,十強係靠投票,可能佢(嘉欣)套劇比較早播?」她又稱昨日未有機會跟嘉欣打招呼,同台亦沒有尷尬,「呢啲是非嘢,我哋大家年紀唔細,唔係十幾歲,唔會玩小學問題。」她又稱與嘉欣合作也無問題。

 

15/09/2023

陶大宇孖吳啟華、張兆輝合體開騷!昔日師奶殺手豪言必唱「倒轉地球」

#吳啟華 #陶大宇 #張兆輝 #萬千星輝頒獎典禮2022 #刑事偵緝檔案 #倚天屠龍記 #倒轉地球 #師奶殺手 #劉德華金曲

  【晴報專訊】陶大宇前日在微博上載與吳啟華、張兆輝拍演唱會海報的照片,原來三位「師奶殺手」將於11月中合體假佛山開騷。大宇接受本報訪問,豪言必唱「飲歌」《倒轉地球》外,又透露三人不止唱歌咁簡單︰「我哋有遊戲、互動同小品劇,開開心心做場騷!」

 

陶大宇、張兆輝、吳啟華合作開騷,粉絲高呼「回憶返晒嚟」。(微博圖片)

 

  三位90年代無綫當家小生,今年初重返無綫任《萬千星輝頒獎典禮2022》頒獎嘉賓,陶大宇、吳啟華及張兆輝的出現勾起觀眾集體回憶,重提他們的角色,包括《刑事偵緝檔案》張大勇、《倚天屠龍記》的張無忌及楊逍;不少網民期待他們合作拍劇,可惜至今未有聲氣。不過,近日他們合體拍攝海報,預告在11月中假佛山舉行演唱會。前日,大宇在微博上載他們拍攝演唱會海報的花絮,只見三人穿上黑西裝,打扮型到爆。內地網民紛紛留言表示準備搶飛,又指「好期待大宇哥的首場演唱會」、「期待倒轉地球」、「建議全國巡演」。

 

早前華仔開生日派對,大宇和壽星仔「世紀同台」。(資料圖片)

 

嘆幾十歲人拒騷肌

 

  大宇接受本報訪問時,透露三人屆時有不少表演,「我哋又唔係完完全全淨係唱歌,當中有遊戲、互動同小品劇,開開心心做場騷。因為大家都認識咗幾十年,又拍咗咁多經典港劇,想搵個機會當係紀念!」問到三人有甚麼開心回憶?大宇稱︰「以前大家都唔成熟,但又要扮大個,做一啲有型嘅角色。(到時會否騷肌?)大家都幾十歲,而且又唔係真正歌星,唔會騷肌喇!」

 

  談及他近年因翻唱劉德華金曲《倒轉地球》而成為網民寵兒,屆時可會再次演繹這首金曲?大宇笑說︰「一定走唔甩啦,到時我哋會唱四、五首歌,仲有啲合唱歌。」大宇早前在華仔的生日派對同台合唱《倒轉地球》,他開心說︰「我好榮幸參與,當時感覺真係好夢幻。」

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk