世事政情

娛樂情報
01/06/2023

自責《叱咤》表演難睇 姜濤曾要求公司雪藏自己

#姜濤 #梁文禮 #Dummy

  【晴報專訊】姜濤最近推出新歌《Dummy》自嘲要打頭敲醒自己,藉歌曲提醒自己要接受不同聲音。昨日姜濤到商台接受《叱咤樂壇》訪問,重提一月叱咤頒獎禮上的演出,他透露翻看片段時的感受︰「好辛苦捱過三分鐘,我同大家一樣都好難捱。」對自己表演十分不滿的姜濤,自爆向公司提出雪藏自己,好好反省及沉澱下來。

 

姜濤灌錄新歌《Dummy》時,特別邀請中文老師糾正咬字。(IG圖片)

 

  姜濤昨日接受商台訪問,首次剖白在《叱咤頒獎禮》演出失準後,自己近半年的心路歷程。DJ謝茜嘉問叱咤演出對他影響很大?姜濤說︰「話無影響就一定係假,(落台後唔滿意?)已經知道有啲唔對路,無諗過之後報道係海量,係我入行五年來比較deep(沉重)嘅一段時期。」姜濤向來緊張自己的演出,但一直不敢翻看當晚表演,「我隔咗個幾月都唔敢睇,後來的起心肝,知道唔可以再逃避,於是我喺屋企開嚟睇,好辛苦捱過三分鐘,我同大家一樣都好難捱,真係好難捱;我無後悔做呢個表演,做歌手係表達當下情緒,但的確唔成熟同埋脫離表演本質。」

 

姜濤昨日公開跳女團BLACKPINK成員Jisoo的「開花舞」。(IG截圖)

 

自認不成熟

 

  姜濤自爆曾打算沉澱一下,不出歌一年,更考慮過拒絕辦個人演唱會,並向公司提出要求雪藏自己,「嗰段時間成日跑山,同公司講『不如你哋雪我啦』,前幾年真係衝太快,太多嘢太快得到,好容易迷失,我覺得係上天安排要我靜下。」幸好姜濤最終轉念,推出《Dummy》來自嘲,才成功釋懷,「每件事都有兩面,唔好嘅事睇到背後嘅意義,都可能成為一件好事。」

 

姜濤在IG出po擔心在電台外守候的粉絲辛苦,完成訪問後,他主動為粉絲簽名,十分貼心。(IG截圖)

 

姜濤重遇曾經在個人FB批評他的梁文禮(左一),完全沒有芥蒂。(IG截圖)

 

24/04/2024

MIRROR粉絲MMA衝突 | 姜濤開Live認曾與Anson Lo互不理解!呼籲鏡粉安全為上!生日願望人人將心比心

#MIRROR #姜濤 #影視娛樂 #鏡粉MMA衝突 #12怪盜 #全民造星 #姜濤生日 #盧瀚霆

  MIRROR 12子成軍以來,儲下不少鏡粉,當中最受歡迎的姜濤和盧瀚霆(Anson Lo)的支持者最多。隨著入行越久,粉絲肉緊偶像的成績,大家都各持己見,有時在活動上,發生衝突磨擦。近日情況愈演愈烈。日前有鏡粉在香港機場,等候MiRROR巡迴演出後回港,等候期間疑因霸位問題發生爭執,有人聲稱受傷、亦有人告稱電話被搶走。姜濤22日出席謝票活動後回家,開直播發表內心感受,直言這些事情發生,曾檢討自己是否做得不夠好,引發大家的行為。

 

 

 

  姜濤做完《12怪盜》謝票活動後,回家開直播與姜糖對話,甫開始的時候,他表示太耐冇開直播,心情比上台表演更緊張,不時嘆氣,而直播期間更一度感觸,聲線似想哭。間中會語出驚人的他,還安撫大家放心:「我只係想分享一啲事,包括最近發生嘅事,係咪好驚唔知我想講乜?我知我以前成日亂講嘢,放心唔會嘅。我唔係想教導大家,只係想交流吓諗法,希望你哋睇完直播,再作出評論。」

 

 

  對於最近鏡粉的衝突,姜濤離開香港18日去做巡迴演唱會,回來反而要「拆彈」,他苦笑:「始終離開咁多日,好掛住呢度, 懷住開心心情終於返屋企, 稍為唞一唞,再努力出發下一站, 但冇諗過發生呢啲事。我同Anson Lo喺機上面知道呢件事,大家有商量點做,但好難解決。」

 

 

  姜濤表示曾經嘗試了解件事發覺, 但發現每個人都有不同說法,根本沒有辦法可以考證真實情況,而且亦覺得現時最重要作出呼籲聲音:「 想呼籲大家發生乜事, 以安全為主, 呢個係我哋一直所有人抱住嘅態度。」

 

 

  隨後,姜濤表示曾檢討事情,反思自己是否有地方做得不對:「我同Anson Lo都有諗過, 係咪有地方仲做得唔夠, 做多一步或者可以減少事情發生, 我係咪要同大家講對唔住, 我哋唔知再可以點做,只可以講聲抱歉。 每個藝人都唔想粉絲受任何傷害, 身為藝人責任, 係帶歡樂畀所有人 。」

 

 

  姜濤強調入行以來,粉絲間的衝突愈來愈多,坦言之前曾為這些事情,與Anson Lo內心感不快:「我有佢都有唔開心,我地關係曾因為呢啲事影響過, 但由《全民造星》到而家出道幾短短日子經歷好多, 我哋一開始都係好單純後生仔, 我哋有互相唔理解過, 但我哋後來知道, 明白大家緊張我哋,先會有咁嘅事發生, 好彩我哋而家係好好朋友。」講到這裡,姜濤不禁透大氣。

 

 

  本月30日是姜濤生日,他公開透露自己25歲的生日願望:「 希望世界所有人,有個將心比己嘅心態,世界係冇啱定錯, 只係唔同觀點、立場、睇法。如果有事時候,你可以唔認同人哋,但用人哋立場去睇, 可能會多份理解。」最後他十分擔心,怕做完直播後又再被罵「搏同情」等評論,但他表示人會長大,會聽別人的意見,不想只做活在自己世界的藝人,不再逃避外間任何「聲音」。

 

 

 

 

 

 

  至於Anson Lo回港當天,曾經回應衝突事件,同樣他曾經因此事感心灰。姜濤在IG做直播後,Anson Lo亦在限時動態出帖文,有多條片段他離開時,獲得神徒們的呼喚。之後他則有一張文字帖文,「謝謝你們每一位,希望今天能夠帶給你們一點歡樂,一個放鬆的時刻,想你們開心,感觸、感動、感激。」

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk