收藏文章 

03/04/2017Text: Sandy YipPhoto: CWingLi

其實我一直在留意你-陌生人訪問服務

你睇我,我睇我,我睇你

「我唔鍾意啲人post晒啲相,真係好煩,我同佢真係好大對比。睇Discovery Channel囉……」

-追蹤者回應陌生人八號

  在社交媒體上,要知道一個朋友的近況不難,特別是那些樂於分享自己的生活與看法的活躍份子,即使真實相處不多,但總覺得自己對他們的生活暸如指掌,甚至了解他們的性情。不過,在身處在徘徊於現實與虛構之間的網絡世界,認識一個人,幾分假,幾分真,值得相榷。Silas的項目中,追蹤者看到自己感興趣的對象接受訪問,看過回答會有印象落差嗎?「通常都會,之前無咩點同嗰個人講過嘢,剩係睇相,或者一啲問題可能係佢哋長期觀察過先問,同埋訪問係匿名,可以問啲敏感啲嘅問題,受訪人意料唔到,表現嘅反應就唔同。」

「佢應該係默默stalk緊我嘅人嚟,我估啦,即係無咩留comment,但係有keep住睇……應該係男仔啫……我覺得佢問一啲我會唔會比較瘦弱,驚自卑,care結衣嗰啲,可能女仔先會問,一係佢係gag」

-陌生人十八號

  短片中受訪者逐條回應問題,有人因為問題觸及人生遺憾眼紅紅,有人坦白自己曾是「隱青」;同時間,短片底下的字幕表達追蹤者的諗法,當中不乏抵死啜核的說話:「係呀,你係肥緊呀,加油呀!」、「我覺得佢都應該係一個比較淋善嘅人」。到片末,轉過頭,由受訪者猜想邀請他的會是個怎樣的人,評價他們的匿名追蹤者。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#展覽 #社交媒體 #Art & Culture
More on Art & Living

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
貨幣攻略
大國博弈
More
Share