加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-29

【秘書溫馨提示】「記得食早餐!」救全世界一命

  千呼萬喚,我地老闆終於肯喺上星期食開年lunch。雖然過左年都一段時間,但有人請食一餐得一餐嘛!人多多食咩好?秘書諗都唔諗就幫大家決定去飲茶!一盅兩件花款多,總有一樣岩你胃口!當大家陶醉於老闆邀請大家食開年飯嘅email時,再收到秘書一個email: 「please remember to eat your breakfast. 」

 

  畀三秒大家load吓究竟咩意思,三、二、一,有答案嘅人,請先記喺腦入面,等一陣睇下估唔估得啱。而當時嘅我,唔明秘書點解要提我食早餐,再細心望望收件者,除咗老闆之外,全公司上下都收到呢個email。呢刻,我都開始有啲眉目!簡單來講,咪就係老闆好度縮,請食開年飯嘅budget細到連秘書都估大家會食唔飽,所以提醒大家記得當日要食個飽早餐頂肚。好,起碼大家有晒心理準備,知道開年Lunch飽極都有限。到咗開年飯當日,先知一個人要孤寒可以有幾孤寒!

 

 

  話說當日秘書喺酒樓訂咗四圍,到lunch時間大家就齊齊出發。到咗酒樓,大家發現每圍都已經上咗點心,原來係秘書事前已經點左食物。以為秘書咁細心,叫定食物等大家唔使等?錯喇!大家打開蒸籠蓋,見到四台嘅食物都一式四份,一模一樣,仲要係飽肚點心之選!例如馬拉糕、腸粉、炒粉麵等等。不過,就算成餐都係食呢啲飽肚之選,面對嚴重低budget嘅困局,大家都係食唔飽,如果唔係秘書又點會挺而走險叫大家食個飽早餐頂肚呢?咁大家成年人,食唔飽自己識得買野食架啦!當枱上嘅野清哂,大家諗住唔夠食,追加點心,最多咪自己暗荷包。呢個時候,秘書即刻衝埋嚟……

 

  「你哋做乜嘢呀?想再叫點心?」

 

  「係呀,唔夠食,大家都唔飽!放心啦我哋會自己俾返錢!」

 

  「唔得啊!已經埋咗單,唔可以再叫嘢食!」

 

  「自己俾返錢都唔得?」

 

  「得嘅,不過你地要另外再開茶位,比茶錢,因為而家個茶位已經埋咗單喇。」

 

 

  眾人聽到緊係即時O嘴!有咩理由我喺度飲茶,要另外畀錢再開個茶位?Budget唔夠,食唔飽都算數,咁我哋咪自己補錢囉。但而家係迫我哋再開茶位,迫我哋再蝕錢畀大財團茶樓,如此損人不利己嘅事,諗都冇諗過會發生係自己公司身上!

 

  最終大家選擇食個又餓又嬲嘅開年飯,再等Tea Time先自費填飽肚。其實,既然冇錢不如唔好叫大家食開年飯!食完個個對公司嘅憎恨又再昇華,咁不如當初唔好扮闊佬請食飯!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share