收藏文章 

2018-02-22

利敏貞「鳳袍」一衣成名 老細邱騰華讚有Sense?!

  噚晚Jenny個Facebook被商經局嘅常務秘書長利敏貞洗晒版!事關佢噚日出席記者會所著嘅嗰件迎春「鳳袍」,簡直係震驚13億人民!有網民仲用佢同慈禧太后仲有胖虎(技安)相比!咁震撼嘅視覺衝擊,搞到噚日坐佢旁邊嘅老細、商經局局長邱騰華頓時變咗隱形人!Jenny估佢哋講過咩大家亦已經完全冇印象了吧?

 

 

Jenny笑到收唔到聲啊!!(設計圖片)

誰能及我驚天動地……

 

  不過邱局長好大方嘅,今日去鄉議局新春團拜嗰陣仲向行家們大讚利常秘件衫「恰如其分」、「好有Fashion Sense」,仲話「有Selling Point之餘,講嘢又有Point」!老細果然好照啲細噃!不過叫局長親自試吓著傳統服飾開記招,佢就好似有啲想嗌「唔好」咁喇!計Jenny話利常秘今次嘅「Fashion Sense」,直頭可以名留Fashion史啦!

 

常秘常秘 件衫Designer好神秘

 

  至於副局陳百里又點睇呢?Jenny同讀者真係好想知利常秘呢件「鳳袍」出自邊位名師手筆啊!副局可否解答吓?不過陳副局就一直顧左右而言他,一時就同Jenny講「我哋講吓迪士尼個利潤計算喇!」、「不如傾吓一帶一路呀!」就係唔肯透露利常秘件衫的秘密,睇嚟Fashion嘅嘢,陳副局同Jenny一樣都係「識條鐵」咩!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#陳百里 #Fashion News #Mix & Match #鳳袍 #利敏貞 #Fashion Sense #Fashion史 #邱騰華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share