加入最愛專欄  收藏文章 

2017-02-24

祖兒拒當眾錫錫師兄

  【晴報專訊】容祖兒昨日到電台宣傳下月底舉行的Side track演唱會,提到好友謝霆鋒被影到與女友王菲在機場情不自禁咀嘴,祖兒即嘲笑兩人太愛對方所以按捺不住,不過她跟男友劉浩龍(師兄)就不會當眾親熱,笑言那一刻會盡可能忍住,十分搞笑。

 

祖兒表示下月底的演唱會是近距離的貼心演出,故不會有紅館級大製作。

 

  祖兒下月底的Side track騷門票已經售罄,昨日她笑言是來宣傳沒有門票出售的演唱會;對於有黃牛黨把門票炒高40倍,祖兒表示︰「不如去搶?太過分,希望啲黃牛可以用正常價放番啲飛。」祖兒透露演唱會暫時只會有一首歌需要跳舞,又表示會考慮唱別人的歌。問她會否唱師兄的歌?祖兒笑謂︰「諗下先,有呢個需要咩?唱得好聽過佢咁點算?」

 

霆鋒和王菲前日在機場當眾錫錫。

 

  對於霆鋒和王菲被網友拍得在機場禁區當眾錫錫,祖兒自言有看報道,她笑言︰「都幾Sweet呀,我估佢無諗到會畀人睇到。(你同師兄會當眾錫?)盡可能都會忍住,睇得出佢哋好按捺唔住,我就無咁愛,所以先影唔到呢啲。」

 

催細佬成家立室

 

  祖兒胞弟早前被指戀上人妻空姐Samantha,她表示跟弟弟住在同一屋簷下,多少都會講到這件事,祖兒表示︰「佢咁大個人會處理,呢方面經驗比我老到,所以唔使擔心佢,希望佢快啲結婚騰空間房畀我。(媽咪會唔會叫你讓間房出來先?)無聽到有呢個訴求,細佬結婚同生B先啦,生咗就當係我,我就40歲前先生B。」

 

劉浩龍

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share