收藏文章 

2019-03-21

【小朋友至愛】自家製紅莓鳥結糖

 

  鳥結糖有分軟身或硬身兩款,而我就喜歡吃硬身碎那款。以前見大部份食譜都係要用蛋白去做,又要煮糖漿煮到百幾度,又要控制溫度,又要買枝探熱針才可以做到,咁麻煩,唯有出街買來吃算把啦!

 

  其實,想自己做唔係唔得,韋太有一個簡易的版本可以教大家。最多成本貴少少,最重要快、靚、正!

 

  網上有好多自製鳥結糖的模具及包裝工具,大家有時間可以在網上訂購一套來製作。如無模具,還可以用簡單的器皿去做,只是隨意分割大細粒,絕對無問題的。

 

  各家長們還可以趁兒童節,與囝囝囡囡一齊玩這親子製作玩意啦!真係有得食,又有得玩!

 

製作時間:45分鐘

份量:40粒(400克)

 

材料:

 

 

A) 棉花糖    150 克  + 牛油  40克

B) 奶粉      90克

C) 花生碎 / 果仁  90克

D) 紅莓乾    30克

 

做法:

1. 花生放入已預熱160度的焗爐,焗10-12分鐘,焗至金黃色或鬆脆,放涼去衣。

 

 

2. 易潔鍋開小火放入牛油煮至半溶,再加入棉花糖轉中小火煮至溶化。

 

 

3. 加入奶粉快手攪勻至沒有粉粒,大約攪1分鐘,熄火加入花生碎拌勻成糰,即可移至牛油紙上或模型模內。

 

 

4. 糖面蓋上另一張牛油紙,壓至約半吋厚,用木棍堆平四邊。

 

 

5. 放涼5分鐘,用刀切開一粒粒,用糖紙或先用食用糯米紙每粒糖包裹好,入袋封好。

 

 

小貼士:

1. 如買了大粒裝棉花糖,最好預先剪細才去煮,較容易煮溶。

2. 製作完最好盡快切件,雪凍太硬容易切碎。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多我家私房菜文章
你可能感興趣
#食譜 #識食
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share