加入最愛專欄  收藏文章 

2019-01-16

準媽媽鬥靚 陳凱琳中門大開 Vs 香香曬腳

  【晴報專訊】兩位準媽媽陳凱琳(Grace)與岑麗香(香香)昨日到沙田出席護膚品活動,她們均性感現身,穿上紅色傘裙的Grace胸前「中門大開」,大騷升Cup上圍;香香則長腿示人,不過腳踏四吋高踭鞋的她上台時一度站不穩,相當驚險。

 

陳凱琳指鄭嘉穎對她無微不至。

 

  陳凱琳與岑麗香一見面即雞啄唔斷,提到懷孕六個月的香香上台時似乎險些跌倒,她淡定笑說︰「我覺得無!(事前告知老公強強穿高踭鞋?)我著一個鐘之嘛,上到車就唔著,會換拖鞋。」而Grace陀B後明顯上圍升Cup,身材豐滿更有信心騷本錢?Grace笑說︰「配合活動揀條啱色嘅裙,著傘裙條腰舒服啲,老公(鄭嘉穎)都見過,佢讚我靚!」

 

  二人難得同場,即時交換陀B心得,她們不約而同表示懷孕後容易疲倦,經常要去洗手間。Grace笑言大家第一次懷孕,很多時會互相分享,更大讚老公鄭嘉穎為了她,獻出煲湯第一次︰「有次我做訪問話想飲湯,佢睇咗報道就立刻買材料,煲瘦肉冬瓜火腿湯畀我飲。佢知我鍾意飲中湯,啖湯好甜好好味,覺得好感動。」她坦言不會恃住自己懷孕而諸多要求:「老公有心就得,我知佢好錫我!」

 

無意效法祖藍直擊生仔

 

岑麗香自言陀B後成熟不少。

 

  至於香香笑言陀B後變得大膽,勇於面對平日最怕的曱甴:「我一向好驚曱甴,但因為好快唔止我一個人,將來要照顧小朋友,所以我放膽用紙巾冚住曱甴,再一手拍落去殺死佢。」她笑指老公強強也成長不少,做很多資料搜集,務求將香香及BB照顧得更好。「我間中都有放肆,但我唔想咁公主,唔想淨係坐喺度,間中做下運動郁多啲。」

 

  提到王祖藍早前拍攝內地真人騷,電視台更全程直擊他陪太太李亞男生B的過程,問她們會否仿效對方?香香說:「我又未必,因為我比較怕醜。不過我抱過祖藍嘅BB,好得意,其實兩個都似,五官係祖藍縮細版囉,放喺面上好精緻,輪廓就似李亞男。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share