加入最愛專欄  收藏文章 

2021-01-20

被樂易玲爆TVB長約超過8年 黃心穎談去留:有消息再Update

  【晴報專訊】前年四月爆出「安心事件」的黃心穎,被無綫雪藏近兩年。近日有傳無綫無意「放生」仍有八年長約的心穎,昨日無綫高層樂易玲現身活動,暗示心穎暫難復出︰「無理由要佢再出嚟畀人講,都要睇觀眾接唔接受!」心穎回覆《晴報》稱︰「工作的事,有消息再同大家Update。」

 

 

  本周末將踏入32歲的黃心穎,由「安心事件」至今,沒有現身任何公開活動,就算更新社交網,也只是分享與愛犬及家人相處的點滴。不過外界多次傳出心穎有意復出幕前,她主演的《丫鬟大聯盟》、《牛下女高音》已先後推出,《堅離地愛堅離地》亦快將播完,雖然她的戲份無被刪減,但未知是否她在香港娛樂圈的告別作。

 

心穎(左二)演出的《堅離地愛堅離地》,拖足三年才於去年尾播出。

 

  日前有報道指心穎與無綫尚餘八年合約,但TVB無意放生,令她前路茫茫。無綫高層樂易玲昨日出席活動,被問及心穎近況,她直言上周與心穎一起吃早餐︰「心穎心情OK,咁耐無見,關心下佢!」樂小姐坦言雙方曾商量復出︰「佢咁後生,但未有(復出)呢個想法,佢都開心,亦有朋友關心!疫情關係佢都有做運動,狀態好fit。(心穎繼續留在娛樂圈?)大家無深入去傾,唔想畀心穎壓力,不過傾到尾聲都有問佢有乜打算,留低定離開,都有叫佢認真想想,佢其實都有去諗!」

 

如解約不用賠償

 

樂易玲(右)昨日暗示心穎若選擇繼續留在娛圈,前路必定崎嶇。

 

  樂小姐坦言心穎與TVB早年簽下長約,即使決定離開,也要返電視城處理合約問題,她希望心穎不要意氣用事:「我都係關心佢,離開後想做乜同有乜計劃,會再約佢傾!」有指心穎被無綫綁死八年合約,樂小姐直言︰「唔止八年,當時打算捧一批花旦,所以佢哋都簽咗長約!(解約要賠錢?)唔使,並非錢嘅問題,佢又唔係跳槽,相信佢有好嘅想法去行將來嘅路。心穎仲係後生女,我都係人阿媽,唔知觀眾覺得佢點,佢做錯咗想離開,都想同佢分享幫下佢。」

 

心穎舊愛馬國明現在情歸湯洛雯,更不時高調放閃。

 

  若果心穎希望留在TVB,公司可會幫忙?樂小姐稱︰「唔係主觀話佢想就想,佢出嚟做嘢,都要睇觀眾接唔接受;如果人哋唔接受,無理由要佢出嚟再畀人講。好似我哋最佳男主角(馬國明)都搵到個咁好嘅女朋友(湯洛雯),所以呢個缺口(心穎)都要處理。」本報昨晚聯絡心穎,問及樂小姐擔心如她復出,觀眾會不接受,心穎稱︰「沒有回應,工作的事、有消息再同大家update,多謝關心。」

 

心穎(右二)經常與大家姐黃心美(右一)等四姊妹聚會。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share