加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-03

疑被舊愛爆出軌 呂爵安直認唔開心

  【晴報專訊】男團MIRROR人氣愈來愈旺,不過人紅是非多,成員呂爵安(Edan)近日疑被舊愛踢爆出軌,網上更流傳疑似他撩女仔開房的對話截圖。Edan昨日與隊友盧瀚霆(Anson Lo)及陳卓賢(Ian)現身,Edan坦言為是非不開心,又表示已跟舊愛溝通,不想事件再影響對方。

 

(左起)Edan、Anson Lo和Ian即場示範減壓健康操。

 

  Edan、Anson Lo及Ian昨日出席《Never Give Up》網上慈善演唱會發布會,早前捲入出軌及撩女風波的Edan,大方回應是非,坦言因事件而不開心:「但過咗幾日就無事,我明白藝人要面對公眾,亦都有(跟前度)溝通過,唔想事件影響到佢。」對於被揭舊史,Edan表示已調整自我,問他會否擔心影響形象?他直言︰「擔心都無用,最重要做好自己,好彩有兄弟支持。(日後網上留言更謹慎?)唔回應嘞,多謝大家關心。」Anson Lo立即幫口,希望外界關注他們在幕前的努力和成果。

 

Edan對於被翻舊帳大感無奈。

 

  另外,有指Anson Lo的粉絲投訴歌迷會帳目不清,質疑有人玩弄權力及中飽私囊,Anson Lo指經理人花姐(黃慧君)曾跟他討論事件:「粉絲之間有唔同意見,每個人喺對錯嘅睇法唔同,希望佢哋一團和氣。(出面調停?)我喺社交平台講過唔鍾意睇到有人鬧交,希望理性解決,相信我嘅粉絲會乖。」

 

Edan不想事件影響前度Stephanie。

 

Ian指姜濤心情開朗

 

  昨日三子在發布會上分享減壓方法,提到隊友姜濤疑壓力爆煲在網上放負,幸好已po新相「報平安」,Edan指姜濤心理狀況OK,Anson則說:「姜濤係遇到壓力要私人空間休息同沉澱嘅人。」Ian笑說:「佢休息完仲開朗過以前!」此外,Ian將於下周三(9日)生日,他表示生日當日要開工度過,問女友盧慧敏有何表示?他說:「我嘅節日感唔係好重,可能簡單食餐飯,相信『生日快樂』都有句嘅!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安 #盧瀚霆 #陳卓賢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share