加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-04

拜年變身「湊仔安」 呂爵安搞喊BB無晒符

  【晴報專訊】男團MIRROR成員呂爵安(Edan)人氣當旺,工作排山倒海的他,祝願《晴報》讀者跟他一樣龍精虎猛、開開心心!Edan年紀輕輕,家庭觀念卻十分重,每年農曆年最期待跟家人、親戚食團年飯及拜年,開心團聚。

 

 

  呂爵安笑言,呂家沒有甚麼特別的新年習俗,「最大陣仗只係食團年飯,食完飯會陪媽咪整下全盒同包利是。」喜歡熱鬧的Edan,每年最期待的節日就是農曆新年,「屋企都算係一個大家族,過年如果坐齊人食飯,都起碼要五、六圍枱!」去年MIRROR爆紅後,Edan工作忙個不停,但他笑說:「公司好好嘅,過年呢啲大時大節,都會畀我哋同屋企人團聚。」

 

Edan與可愛BB合照,但BB卻受驚爆喊。(IG截圖)

 

  逗利是逗足25年的Edan,去年一嘗工作上派開工利是的滋味,「我上年先第一年正式派利是,都係攞個意頭,最緊要大家開開心心。」今年Edan得償所願,年廿九留在家中食團年飯及開枱打牌,但Edan手氣麻麻,被胞妹「小如豬」踢爆輸得最多!年初一Edan則與家人及親戚團聚,Edan更化身「湊仔安」照顧三個可愛BB,但BB們似乎不領情,更放聲爆喊,手足無措的Edan只說:「唔好喊啦。」此外,昨日Edan跟MIRROR隊友柳應廷(Jer)及盧瀚霆(Anson Lo)往羅家英及汪明荃家中拜年,相當有心。

 

汪阿姐獲MIRROR三子即場教授《Megahit》招牌手勢。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#MIRROR #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share