加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-03

懷孕5個多月 吳日言再患妊娠糖尿病勁擔心

  【晴報專訊】吳日言(Yan)跟圈外老公Barry婚後育有一名三歲女兒,原來Yan目前已懷有五個多月身孕。昨日Yan接受本報訪問,透露在疫情期間得知懷孕,心情既開心又擔心。她說:「我哋一直都想生多個小朋友,因為唔知邊個月會中,所以無打疫苗。知道有咗當然好開心,但就更加小心翼翼,等個胎穩定咗先公布。」

 

吳日言懷孕期間手臂依然纖幼,肥胎不肥人。(受訪者提供)

現年三歲的Bea即將榮升家姐。(資料圖片)


  現年38歲的Yan屬高齡產婦,由於今胎跟懷第一胎時一樣,都患上妊娠糖尿病,令她十分擔憂,「我今朝(昨日)去覆診,啱啱知道又有妊娠糖尿病,醫生叫我入院觀察,但依家疫情下入院好高危,我仲心大心細。」Yan表示今胎不會請陪月,「我哋擔心有外來人會受感染,所以坐月就靠自己,或者屋企人幫忙,食番自己推出嘅陪月餐。」為迎接BB來臨,Yan一家已細屋搬大屋,預產期在七月的她,仍未告知老公第二胎性別︰「我老公之前懶得戚話知道BB係男定女,我又想宣布時錄低佢個驚喜樣,所以仲未講。我老公催我快啲話佢知,因為佢要幫BB改名。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳日言 #妊娠糖尿病
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share