加入最愛專欄  收藏文章 

2022-09-05

親選舞者拍MV 鄭欣宜金粉女神曬舞技

  【晴報專訊】鄭欣宜最近推出新歌《GLITTERFALLS》,日前拍攝MV時,欣宜以「Hot Pink女神」、「閃石女神」、「羅馬女神」、「星空女神」及「戰士女神」五個造型,配合精心設計的場景,並與十位由她親自挑選的舞者合作。她興奮說︰「我從來未試過有咁多dancers一齊拍MV,覺得有少少威呀!每位舞者都好有個人風格,逐個細睇時好正,夾埋一齊整體亦好好睇。」

 

欣宜以低胸女神look上陣,感覺華麗。

 

  欣宜拍攝時每天在家練舞,出外工作亦會對鏡練習,她自覺舞功亦有進步。提到新歌歌名《GLITTERFALLS》有「灑金粉」的意思,她笑說︰「我好鍾意閃令令嘅嘢,例如金粉、珠片、閃石、閃粉,感覺好似magic(魔法)。希望藉呢首歌提醒大家擁抱屬於自己獨有嘅magic。」至於MV中五個女神造型,她笑說︰「今次真係好多靚衫,有款黑色衫褲,全身貼滿閃石,就連頭飾都閃令令,感覺好似超級英雄;仲有一個場景樓底特別矮,營造迫爆出嚟嘅感覺,有少少羅馬女神feel,配埋我個金色look,四位女dancers就白色look,成件事好高貴!」

 

最愛閃石的欣宜,形容其閃亮造型如超級英雄。

欣宜在MV中大跳勁舞。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄭欣宜
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share