加入最愛專欄  收藏文章 

2022-11-08

容祖兒空降大馬開騷 曬長腿回饋粉絲

  【晴報專訊】樂壇天后容祖兒近日衝出香港,到全球七個地方展開世界巡唱。日前祖兒已登陸馬來西亞雲頂舉行首站演出,門票早被搶購一空。當晚祖兒以性感戰衣狂曬長腿,並大唱大跳,獻上《跑步機上》、《隆重登場》等多首經典快歌,令觀眾陷入瘋狂狀態。祖兒眼見粉絲熱情,感動得眼濕濕道︰「終於嚟到馬來西亞!有無現場觀眾本來喺2020年3月21號要嚟?等到今日?」全場觀眾即舉手歡呼。

 

祖兒開騷前一個月已不斷排舞及修身,難怪身形fit爆。

 

  祖兒搞笑說︰「我心情真係非常興奮,等咗兩年有多,大家有乜變化?肥咗?有咗?我無乜點變係咪?」她感觸道︰「其實疫情呢段日子,每當夜闌人靜、孤單寂寞,都係靠過去回憶同自己講,我要堅持!幾年後一樣有個好騷畀大家睇!」此外,容媽媽跟隨祖兒到大馬,祖兒開騷前特別抽空帶媽媽在吉隆坡歎美食︰「諗住咁耐無去都未必有人認得我,點知最後係無人唔認得我,我係咪好傻?」

 

祖兒帶媽媽品嘗漢堡包及薯條,十分孝順。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#容祖兒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share