加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-30

加入TVB十周年 陳煒望贏視后台上答謝亡父

  【晴報專訊】陳煒憑劇集《回歸》入圍《萬千星輝頒獎典禮2022》的「最佳女主角」獎,成為視后大熱人馬。煒哥今年經歷人生大起大跌,同時亦是她加入TVB以來產量最多的一年,正正反映新婚的煒哥對演藝事業的一團火仍然旺盛。入行25年、加入TVB十周年,煒哥坦言想得獎,作為一個圓滿的紀念︰「獎一定爭,爭完要再更加努力!」

 

 

  陳煒今年先後推出《回歸》、《黯夜守護者》、《雙生陌生人》三套劇集,煒哥在《回歸》飾演媽媽角色,除了跟郭晉安的角力情節外,她跟周嘉洛和吳偉豪兩個兒子之間的母子情亦扣人心弦。「加入TVB咁多年,今年算係最多產,有兩套入圍,自己信心都大咗。特別係《回歸》,因為我自己咁啱都係入行25周年,正值又係香港回歸,好有緣份。」她坦言拍攝《回歸》時因疫情嚴重,劇中有不少演員確診,令劇集縮短在一個半月內完成,幸好演員們都齊心專注,最終播出時反應非常好,相信不少港人對劇情都很有共鳴。

 

陳煒與郭晉安在《回歸》中大鬥演技,獲觀眾讚賞。

 

感恩亞視幫機會多

 

  不過,今次煒哥的競爭對手實力超強,例如鮑起靜及江美儀,彼此同樣是出身亞視的好戲之人。煒哥說︰「我哋幾位資深啲,當然好開心,鮑姐演技毋庸置疑,做任何角色都游刃有餘,好多套劇集佢都演我媽咪,佢係大我兩輪(24年)嘅牛女,我哋成日都有見面聚會,佢一定係最好。至於江美儀,佢同我同一年入行,拍《屋企有個肥大佬》有合作,讀書年代已經認識佢,佢演戲一路都好穩定,掌握得好好。」

 

  煒哥謙稱自己的發展較兩位對手遲,過往一直努力追趕她們的好成績。「其實唔止我哋三個,姜皓文、袁文傑、蔡國威等等幾位亞視出身嘅朋友,今年都有好多好好嘅發展機會,我都好戥大家高興,不過我唔會讓賽呀!哈哈哈!大家感情好好,不過既然有比賽,就一定要全力以赴,我未攞過女主角獎,今年加入TVB第十年,第六次提名女主角,我自知好幸運,亦知道機會係好難得,希望喺完美嘅十年得獎,令我錦上添花。」

 

  回想十年前加入TVB時,煒哥抱着膽戰心驚的心情上陣,「當時係人生比較低谷嘅時間,初到TVB信心不足,所有嘢由頭開始,感情又無寄託,所有嘢都要自己承擔。幸運嘅係身邊好多人畀信心我,同好多演員、監製合作過之後,慢慢建立出陳煒鮮明嘅形象,事業上真係希望更上一層樓,有前輩同我講『你未盡呀!繼續努力!』,我都覺得自己有好多劇集種類都未發展到,希望繼續做好戲。」

 

  今年跟醫生男友陳國強結婚,成為幸福人妻,但煒哥揚言並非「上岸」︰「可能今年上半年比較沉靜,因為爸爸過身,無做好多宣傳或者喺社交平台放好多靚相咁,由我結婚開始就開朗番好多喇!上岸?唔會啦!爭埋獎先呀,爭完都可以繼續努力,先生都覺得我事業好重要,好尊重我做開心嘅事,所以無需要亦無諗過要減產,最緊要係照顧到先生嘅起居飲食,咁就無問題喇!」

 

陳煒早前嫁醫生男友,成為幸福人妻。(資料圖片)

 

「乖女」炎明熹動員拉票

 

  若然贏得視后,會否在頒獎台上公開答謝爸爸?煒哥提到亡父不禁眼濕濕,她說︰「有機會上台我一定會講,今年的確心情上落好大,所以我覺得今年拍《回歸》呢套劇真係好有意義,加埋『阿女』炎明熹首歌(主題曲《一水兩方》),令我好感觸,每次聽我都會喊,同至親嘅人要分隔兩個地方,但仍然惦念對方,嗰種感覺好深刻,首歌亦唱入我個心入面。」而「乖女」炎明熹亦落力為煒哥拉票打氣,拉攏所有「Gi炎粉(炎明熹粉絲)」all-in投票支持煒哥得獎,「兩母女」戲裏戲外都一樣sweet!

 

陳煒今年痛失父親,她坦言想在頒獎台上公開答謝亡父。(IG圖片)

 

「乖女」炎明熹(右)落力拉票,令陳煒甜在心。(IG圖片)

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳煒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share