加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-23

傳與吳卓羲分手 菊梓喬︰我唔清楚

  【晴報專訊】菊梓喬(Hana)前晚舉行尾場個唱,身穿銀色露腰裝的Hana一改清純形象,與男舞蹈員大跳辣身舞,又不時自摸,十分狂野。Hana在encore環節時突然感觸,自言這些年來變得愈來愈強,相士亦指她已過最壞的時候。騷後,提到相士指她黑氣已過,Hana笑說︰「相士批我45歲後的運勢好鬼勁,會昇華十倍。」維基百科曾指她現年41歲,很快便迎接好運?她即澄清自己實質只有37歲,「講大話會折福㗎。」

 

Hana一提吳卓羲即「落閘」。

 

  另外,談到緋聞男友吳卓羲沒有現身支持,更有傳二人已分手,Hana只說︰「我唔知道,我真係無乜請朋友。(你有請佢?)我唔係好清楚。(佢無捧場有否失望?)我有好多朋友嚟捧我場,佢哋都係不請自來。(吳卓羲又唔自己嚟?)I don't know。」

 

Hana與舞蹈員大跳辣身舞。

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#吳卓羲 #菊梓喬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share