加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-19

「垃圾」添民怨,高官「清不清楚」?

  呢個星期,一單「立會戀情」席捲整個政圈,不過「立會戀情」都係影響當時人,要數到對民生、對政府管治有更大影響嘅,不得不數4月1日實施垃圾徵費。

 

  由於好快就到新例實施嘅日子,所以各單位都開始憂慮,究竟將來落實之後,大家要點樣做先可以避免誤墮法網?不過唔睇由自可,一睇就個個都發晒火,問題真係一籮籮,唔同嘅單位都有唔同嘅問題,最慘就係,官方嘅說法亦都似乎係有好多種,令到民間怨聲載道,各路人馬全方位向主事部門——環保署發炮。

 

  見到民間怨聲四起,聽聞添馬艦都異常緊張,特首李家超喺星期二都同記者講,要將垃圾徵費執行細節清楚列明畀公眾,點名環境及生態局尤其係局長謝展寰,要不斷通過講座、記者會、宣傳工具等推廣,做到「入到民心、入到屋企」。

 

垃圾徵費細節不清,令民間怨聲四起。(環境及生態局網站圖片)

 

  特首咁樣講完,話音都未落,隔多一日,環保署署長徐浩光接受傳媒專訪嘅報道就刊登,其中佢有一個句被廣為瘋傳,意有所指咁話市民不清楚新例係市民嘅問題,「清不清楚,好多時候看你自己想不想弄清楚,如果你想不清楚,幾時都是不清楚!」

 

  政圈中人一睇到呢篇報道,個個都嘖嘖稱奇,事關報道係出自親中媒體手筆,好難存在「無咁講過」嘅說法,而媒體咁樣寫得,仲要係直出唔係意譯,好明顯就係媒體都覺得呢一句係「金句」,應該畀讀者睇到,「官員嘅責任就係好好咁解釋新政策,市民唔明就要講到明,就算你明知市民係唔想去清楚,你都唔會咁樣講出口,企圖將個責任拋畀市民同業界,換轉以前,已經激起更大嘅民怨,咁對管治班子有極大影響⋯⋯」

 

  特首講到「入到民心、入到屋企」,點解轉個頭,下面嘅官員將就真係將責任入到市民屋企?聽聞事件已經震動成個管治班子。最終點收科真係難以預測,但係按照目前形勢,硬推新政似乎對社會穩定會帶來負面影響,政府都真係唔好「唔清唔楚」!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#立法會 #立會透視鏡 #環保署 #環境及生態局 #民生 #垃圾徵費 #港聞娛樂
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share