加入最愛專欄  收藏文章 

2019-02-14

【腦細「欏柚痕」】帶埋寵物返工放鬆下? 原來上司為刷存在感,真係可以去到好盡

  香港地養一個小朋友由400萬,變到而家打個double都唔知養唔養到,除咗因為物價貴咗、大家要求嘅生活質素office 亦好咗,因此香港人負擔越黎越大,好多人而家選擇唔生小朋友,轉為收養毛孩。身邊好多朋友都將毛孩當正自己仔、女一樣看待,有時真係做貓做狗都好過做人。同樣身為貓奴嘅我,深明大家愛寵有幾深切,但偏偏無腦上司想整死我個「女」!各位奴隸又會唔會同上司死過?

 

 

  話說過年前,公司「欏柚痕」搞咗啲社會責任活動,其中一個活動就邀請咗一個非牟利嘅領養寵物機構登門探訪。目的,除咗話俾人知我地公司有幾關懷小動物之外,的確可以教育一眾同事救助浪浪們嘅急切需求嘅~同事們仲可以同機構帶上嚟嘅毛孩親近吓、玩吓,都不知幾開心。老闆對於呢個社會責任活動相當支持,可以宣傳公司之外,仲覺得過年前大家都應該輕鬆啲,大讚安排活動嘅部門。但呢個就係問題所在!credit已被其他部門搶盡,阿姐再唔出招刷存在感,過完年封開工利是變報仲得了嘅?

 

 

  阿姐前思後想,決定打出「親情牌」!反正年三十晚都係放早半日俾大家團年,阿姐索性提出家庭日,批准各位在職父母帶同仔女返工!E-mail一出,大家都覺得阿姐靚抽,還擊力唔錯。偏偏阿姐突然看透世事,知道平時勞役得自己部門太多,令我地冇時間出去拍拖或識另一半,原來大半個部門都是未婚的。一諗到年三十晚返工果日我地個部門行出嚟唔夠人多,唔夠威,風頭又俾人地搶左去,就咩good plan都成功唔到。阿姐靈機一觸,向單身一族嘅我地埋手!

 

  「喂~你地屋企唔係有養貓狗嘅咩?到時帶埋返嚟公司一齊輕鬆吓吖~」

 

  「唔好啦,我隻家貓嚟架,好細膽架,帶佢返嚟又大人、又細路、又其他寵物,我驚佢嚇到心臟病啊。」

 

  「影相果陣出嚟一陣咋嘛,驚嘅咪影完放返入籠囉~冇事嘅~」

 

  「哈哈⋯我睇吓點喇!」

 

  「就咁話喇,我預埋你隻貓貓啦~」

 

 

  當日,我緊係冇帶隻貓去送死,是但作兩句「隻貓唔肯入籠乜乜乜」俾個籍口佢就算。對於好多人嚟講,貓狗同仔女一樣咁重要,佢好夠膽死叫人帶個女返公司俾佢影張相,再關埋房門由佢係房入面心臟病發死。一個咁冇同理心嘅人,真係想睇下如果老闆叫佢帶個仔返嚟送死,佢會唔會夠膽拒絕。

 

  阿姐,趁仲係年初十,我祝你闔家平安!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#小薯 #辦公室貼士 #職場 #打工仔 #貓奴
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share