世事政情

娛樂情報
23/06/2021

10歲愛犬患癌 林夏薇淚崩:驚狗狗醒唔番

#林夏薇 #逆天奇案

  【晴報專訊】林夏薇(薇薇)、陳展鵬及馮盈盈等前晚到電視城出席《逆天奇案》慶功宴,慶祝劇集成為「2021年兩綫劇集收視冠軍」。不過薇薇到場時眼濕濕,原來她的十歲愛犬「金豬」患上癌症,要接受全身麻醉檢查,她提到愛犬病情時忍不住激動爆喊。

 

林夏薇談到愛犬病況,不禁淚灑人前。

 

  愛狗如命的林夏薇,前晚提到「金豬」的病情時非常憂心,表示愛犬接受電腦斷層掃描檢查:「睇下狗狗腫瘤情況,再決定係咪做手術,頭先佢全身麻醉,真係好驚佢醒唔番,好彩佢醒咗我先趕嚟慶功宴。」薇薇忍着淚指「金豬」年紀大,怕牠患病痛苦:「狗狗好有靈性,可能佢唔想我唔開心,但我知道佢病又唔敢喺佢面前喊,我會盡最大努力搵醫生救佢,始終佢年紀大,希望佢健康,會畀多啲正能量佢。」

 

林夏薇非常疼惜十歲大的狗狗「金豬」。(IG圖片)

 

  除了「金豬」生病,原來薇薇雙親在廈門飼養的另一愛犬「虎仔」日前不幸離世,連番打擊令薇薇十分傷心:「連續兩日有壞消息,我接受唔到,最擔心係屋企人,因為狗狗陪咗佢哋13年。」她坦言太傷心,原本打算缺席慶功宴:「我心情好複雜,但多謝大家支持套劇,有呢個成績值得開心。」

 

陳展鵬享受囡囡按摩

 

(左起)馮盈盈、陳展鵬及林夏薇希望《逆天奇案》開拍續集,延續劇中三角戀。

 

  同場的陳展鵬表示父親節當日放假,可以好好慶祝:「我分別同爸爸、外父走兩場食飯,囡囡(小豬比)太細個仲未識慶祝,但返屋企佢好乖幫我拎拖鞋,又同我按摩,已經係最好嘅禮物。」至於馮盈盈提到《逆天奇案》大結局獲30.2點收視佳績時說:「我研究拍花絮片回饋觀眾,好多人憎我個角色,可以拍我被薇薇糟質嘅片。」

 

23/04/2024

馮盈盈《獎門人Hug Hug媽咪感謝祭》鬥講三級片名笑死!真性情寸爆梁競徽帶貨能力差!被反擊擔正劇集收視一般

#監製 #高鈞賢 #綜藝節目 #逆天奇案 #獎門人 #劉家豪 #方力申 #演員 #林夏薇 #梁小冰 #劉佩玥 #陳煒 #袁偉豪 #張振朗 #陳展鵬 #郭政鴻 #晴報文章 #娛樂 #曾志偉 #張頴康 #馮盈盈 #朱咪咪 #梁競徽 #電視台 #影視娛樂

  馮盈盈近年性情大變,斯斯文文在社交平台分享閱讀心得和人生哲理,跟以往大癲大肺的她判若兩人。不過早前她在《獎門人Hug Hug媽咪感謝祭》節目中,玩遊戲時非常投入,不少網友都笑指她的「真性情」再次表露無遺,除了狂寸梁競徽之餘,在創作三級片名時更是大開「黃腔」。

 

 

  早前播出的節目《獎門人Hug Hug媽咪感謝祭》,由《逆天奇案 2》演員陳展鵬、林夏薇、方力申、劉佩玥、張頴康、馮盈盈、高鈞賢和梁小冰,對戰「朱隊友」隊的朱咪咪、陳煒、郭政鴻、袁偉豪、張振朗、范振鋒和梁競徽(唯唯)。 遊戲環節「私人醒」兩隊互鬥竟然變「舌戰」,其中馮盈盈跟梁競徽的對罵最激烈。先是梁競徽說:「你梅毒生上眼就唔好出街啦,盈盈!」盈盈反擊說:「你賣嘢賣唔出就唔好出嚟啦,唯唯!」唯唯再以暗瘡等毒舌題目來針對盈盈,但盈盈都不是省油的燈,再次針對他帶貨的工作說:「你賣嘢全部被人退貨,零營業額呀唯唯!」令全場人拍手爆笑,事關早前唯唯接受《Mayanne小喇叭》訪問時,的確提到在內地帶貨的苦況,並不是次次都好好營業額,沒想到盈盈竟然拎出嚟笑。唯唯兩度「中箭」最終絕地反擊說:「你套套劇都擔正但全部仆直冇收視呀!」,的確馮盈盈擔正女主角的電視劇《你不是她》收視一般...由於今次盈盈今次是宣傳《逆天2》,她即場向現場的劇集監製劉家豪撒嬌,唯唯知衰即時「補飛」:「《逆天奇案2》除外!」

 

 

 

  盈盈越玩越開心,隨後曾志偉為免大家傷和氣都改變主題,要求大家鬥講三級片名,多位演員都相當顧及形象未敢太放肆,但盈盈一於少理,句句都相當爆笑,包括《插班女學生》、《簫塞豐乳中》等,而梁競徽的《警花警棍有景轟》都令全場拍爛手掌,另外張振朗的《我是菊花賊》和方力申的《含住笑咪咪》都相當出色,令不少網友都留言說:「今集真係笑死我」、「呢集好好笑,尤其FYY 講3級片名真係笑死我」、「私人醒重現,笑死寶寶了」等等。

 

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk