世事政情

娛樂情報
28/07/2021

《愛•回家》堅慌、書蟲愛跳舞 陳俊堅林浩文 為理想捱月薪8千

#愛回家 #盛舞者 #陳俊堅 #林浩文

  【晴報專訊】《愛•回家之開心速遞》一向臥虎藏龍,劇中飾演助導「堅慌」的陳俊堅和「書蟲」林浩文(小林),早前在跳舞比賽《盛•舞者》向觀眾展示深厚舞功。二人同屬舞蹈員出身,同樣25歲時轉型做演員,即使月薪微薄亦無悔。不過他們最近獲賞識拍真人騷《七線人棄王》,默默追夢終於有人看見。

 

 

  陳俊堅與林浩文識於微時,跟同一位舞蹈老師學舞。俊堅說︰「當年我好曳,係外展社工執我番嚟,師傅免費教我學跳舞。」小林回想當年一放學便練舞,幾乎每日練到天光,還要跑樓梯練體能,付出不少血與汗。老師後來介紹二人入TVB做舞蹈員,俊堅的第一次便是為陳奕迅伴舞,而小林更一來便挑戰「舞台王者」郭富城。

 

小林曾為天后李玟伴舞。(IG圖片)

 

  舞蹈員工作量穩定,亦曾在不少巨星演唱會伴舞,但他們認為舞蹈員生涯短暫,25歲時決定報讀藝員訓練班,但收入大不如前。小林說︰「跳舞最高峰搵四萬幾蚊一個project,做演員只係穩袋八千蚊月薪。但舞蹈員生涯好短,我17歲入行跳到25歲,預料未來十年只會好似斜坡咁向下走。」

 

俊堅(左)在《盛•舞者》拾回對跳舞的熱情和初衷。(網上截圖)

 

  愛上演戲的俊堅演出《愛•回家》多年,直至近期才獲得角色名字︰「角色名係滕麗名幫我改,因為我見親導演都驚驚青青,所以叫我『堅慌』。」至於小林的「書蟲」一角,在劇中已從島大畢業,他笑言角色暫時是自己的事業代表作;而他在新劇《旁觀者》將挑戰智障人士的角色,充滿新鮮感。

 

自嘲一出鏡就死

 

(左起)俊堅、鄭雋熹、程浩駿、小林和姚宏遠演出《七線人棄王》。(IG圖片)

 

  拍劇以外,二人成立製作公司Nobody Production拍短片「自抽」,因而獲無綫高層曾志偉賞識,製作J2新節目《七線人棄王》,大談如何在圈中生存。俊堅說︰「我成日演某角色後生版或個案人物,次次都死!喺《法證先鋒IV》第一集炸死,《降魔的》又係第一集死,死亡率100%!」小林自嘲是「入行最短但獲最多獎藝人」︰「我成日做禮儀先生,個個大獎都經我手,但好少影到我個樣,多數得隻手出鏡。」他們雖不時自嘲,但散發積極追夢的氣息。俊堅說︰「因為放負會影響其他人,就算收工返屋企好攰,我都興奮叫聲『我返嚟喇』!」俊堅除演戲外,還教跳舞、室內設計、健身教練等;小林則開設studio,希望補貼收入。

 

 

10/04/2024

愛回家 | 蘇韻姿IG撰長文承認正式離開TVB!沒家人在港特別多謝熊家人:有家嘅感覺

#影視娛樂 #蘇韻姿 #TVB #2016年度香港小姐競選 #香港小姐 #非份之罪 #黑色月光 #愛回家

  30歲的蘇韻姿加入TVB八年時間,突然有消息指她在TVB官方網頁藝員名單中「被除名」,似乎已經離巢。蘇韻姿接受本網電話訪問時承認此事,更透露日內會出席《黑色月光》的慶功宴,她隨後IG撰長文吐出八年來的成長,認為是時候離開舒適區發展。

 

 

  蘇韻姿(Andrea)參與《2016年度香港小姐競選》後加入TVB,隨即獲安排參與處境劇集《愛回家之開心速遞》演出,飾演熊家三女熊心如,屬於劇中主角之一。拍攝接近六年時間,Andrea去年年初「被停工」離開劇組,令不少觀眾大感失望,認為熊家不整人,家不成家。Andrea雖然未能回家,但努力尋找新方向,除了去年參與音樂舞台劇《我們的青春日誌》擔正女主角Nancy外,更在多個綜藝節目中亮相。

 

 

  近日,Andrea先後獲安排拍攝劇集《非份之罪》及《黑色月光》,正當以為她慢慢回復幕前工作的步伐之際,她竟然突然離開TVB,令不少粉絲大感驚訝,亦對於熊心如不再回家大感失望,Andrea接受本網訪問,她表示:「多謝你。星期四黑色月光嘅慶功宴見到大家再傾。」Andrea在IG撰長文,內容如下:

 

  依家係時候要跳出自己嘅舒適圈,接受新嘅挑戰啦。

 

  不經不覺嚟咗香港八年,我已經成長咗好多,學到好多嘢。喺呢一度遇到好多錫我嘅人,實在係好幸運。

 

  首先要多謝珍姐,喺我一個人嚟到香港嘅時候,俾機會我演熊心如,令到我喺香港都可以有一個家。亦都令到多左人認識我、有不同嘅工作,學到好多中文。多謝您咁多年嘅教導栽培。我會好好緊記你教我嘅一切。

 

  多謝樂小姐,由選美到入行,一路都好照顧住我,教我點樣做好一個藝人。仲有Management嘅同事,多謝你哋一直嘅照顧及幫忙,我會加倍努力!

 

  多謝志偉哥! 你嘅指導,加上鼓勵,令到我發現自己可以有好多可能性。我會keep 住你俾我嘅正能量。

 

  多謝監製祥哥!喺拍攝《愛回家》呢幾年嘅鼓勵、你對拍戲嘅熱情、創作力,有直啟發我,真係好榮幸能夠同你合作!

 

  多謝監製佳導,俾個好好嘅機會我參與《黑色月光》,令到我見識多咗,學咗好多嘢,非常期待套劇播出!

 

  仲有好多謝俾機會我嘅綜藝監製們,我知道自己嘅經驗少,所以感激你哋信任,俾我去嘗試不同嘅工作!

 

  多謝熊家人,冇家人喺香港嘅我,感恩有你哋就有家嘅感覺。

 

  最後要多謝關心同錫我嘅台前幕後朋友仔!等緊埋位,或者收工嘅時候都會同大家一齊傾偈。我會記住一齊渡過過嘅美好時光!

 

  相信喺未來大家一定能夠再遇到,亦都想藉呢個機會衷心祝福所有朋友,能夠在自己嘅舞台上發光發亮。

 

#呢張相係我填香港小姐application用

#就係呢張相開始

#八年

 

 

  Andrea分享自己報名選港姐的一張照片,當時一臉稚氣,不少圈中人都紛紛留言為Andrea打氣及送上祝福,當中包括蔡思貝、徐榮、林景程、朱智賢、馬俊傑、鄭衍峰等等。

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk