收藏文章 

2013-05-22

紅酒燴牛腩

 

  大家可能經常食蘿蔔牛腩,唔知大家有無試下用西式的方法去煮牛腩呢? 今期教授大家煮的紅酒燴牛腩,可以配意粉,假期唔想煮飯的話,簡單煮一味就可以開飯。

 

材料:

 

 

  牛腩 1000克、洋蔥 1個、蒜茸 2茶匙、甘筍 200克、月桂葉 3至4片、茄膏 2湯匙、白胡椒粒 1茶匙、牛肉清湯 400毫升、紅酒 250毫升

 

調味料:

 

  雞粉 1茶匙、砂糖 1/2茶匙、鹽 1/2茶匙、茄汁 2湯匙、o急汁 半湯匙

 

做法 :

 

 

  1. 牛腩洗淨,切件。放入滾水內煲約3至5分鐘,去除表面污垢,沖水,瀝乾。

 

  2. 洋蔥及甘筍切件,備用。

 

  3. 燒熱鑊,落油1湯匙,將蒜茸加入爆香,然後將洋蔥加入爆炒1至2分鐘。

 

  4. 加入茄膏炒勻,將牛腩、月桂葉及白胡椒及牛肉清湯加入煮2分鐘。

 

  5. 最後加入調味料、甘筍及紅酒,用中慢火燜煮1小時30分鐘。

 

韋太小貼士:

 

  若選用高速煲去燜煮這款菜式,時間約需15至20分鐘 (視乎品牌)。另外,最重要係仲可以保存肉汁的原味。

 

  如改用真空煲,時間或需要燜煮4至6小時。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多我家私房菜文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share