加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-23

做3次檢測加全身消毒 陳瀅飛加國送驚喜搞喊婆婆

  【晴報專訊】陳瀅向來與93歲的外婆感情要好,日前陳瀅無懼新冠肺炎疫情,飛往加拿大溫哥華跟婆婆過冬至及聖誕節,令婆婆開心到彈起兼喜極而泣,場面溫馨又感動。

 

陳瀅十分愛錫婆婆,經常帶婆婆周圍去旅行。

 

  向來孝順的陳瀅,因婆婆前年患上腎病,她早前豪花數百萬元在溫哥華置業,好讓婆婆安享晚年。陳瀅為了跟婆婆及家人歡度聖誕及新年,特地飛往溫哥華,更趕得及跟家人做冬。她在社交網拍片留言︰「細個嗰陣婆婆成日教我『冬大過年』,所以一定要返嚟同佢過冬。PS︰大家放心,見婆婆之前已經全身消毒過,也先後做了三個唔同嘅測試,all negative。happy冬至everyone!」

 

陳瀅躡手躡腳入屋,給婆婆送上驚喜。(影片截圖)

婆婆一見陳瀅即開心揮手,更令加國大宅曝光。(影片截圖)

 

  短片中,陳瀅入屋前已先除鞋,躡手躡腳步入大廳,她看見婆婆坐在客廳中看電視即叫對方,婆婆看到乖孫現身驚訝得「O嘴」,然後開心彈起兼拍掌大叫。婆婆曾想上前攬攬乖孫,但陳瀅因擔心有病毒即刻表示唔攬得,兩婆孫惟有忍住。陳瀅見到婆婆流淚即說︰「哎吔,唔好喊啦!」又不忘提醒婆婆戴上口罩。陳瀅在溫哥華購入的獨立屋亦在短片中曝光,屋內十分寬敞,客廳放置大型真皮梳化,亦看到窗外的後花園。

 

困房隔離14日

 

  陳瀅昨晚接受《晴報》訪問時,表示正接受家居隔離︰「喺香港出發前,我做咗幾次測試先敢返去,因為擔心婆婆安全,要確認自己無受感染先去見佢。呢邊疫情都嚴重,所以一定要戴口罩、保持兩米距離同盡量唔出街,所以都留喺屋企。我目前家居隔離14日,每個人唔同房間就OK。我基本上都困喺房,所以都有啲慘,不過唔緊要,聽到屋企人把聲,佢哋又喺同一間屋,所以無咁寂寞。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share