收藏文章 

2019-07-17

書展女子愛雜誌 男子捧Mark哥 眾志冇人理

  書展今日開鑼,身為半個「文青」Jenny就緊係一早排隊入場,吸收下書展正氣。唔好成日話香人掛住搵錢,其唔少人都好喜睇書書展未開幕已市民一早嚟到排隊,佢地心中明顯都已經有曬打算,睇定曬目標,一開門就各就各位,直撲去目標攤位。

 

 

一開閘嘅時候,杜生就一枝箭「標」出去!係愛呀!哈利!

女子組雜誌

 

  首先睇下女子組嘅目標,開幕唔夠十分鐘,就已經有一檔排起長龍,細心一望,條隊裹邊全部都係妙齡女子。原來係排緊訂閱雜誌嘅攤位。你都咪話啲禮品唔吸引呀,份份都要係名牌,只要訂一年雜誌,就可以左手右手拎滿禮品,滿載而歸。不過呢,其實呢個係書展,唔係化妝品護膚品展喎,一眾姐姐妹妹就會唔會有啲錯focus?咁雜誌都係書嘅一種,你話大家都算係閱覽群書,Jenny都冇異議嘅~

 

男子組捧Mark

 

  來到男子組呢面,開展唔夠五分鐘,Jenny就見到有一攤檔被一群大漢團團圍住,原來係買緊電影《英雄本色》嘅畫集。果然每個男人心入邊都有個Mark哥。《英雄本色》不愧為港產片嘅經典,呢本畫集可以詬話勾起一整代人嘅青春回憶,真係唔買都要睇吓!

 

  不過大家都唔好太過性別定型,男人除咗鍾意睇《英雄本色》,都可以鍾意愛情小說嘅!講緊係年年都排頭位嘅杜先生呀!今年佢都唔例外,早一日就排隊入場,要搶偶像林詠琛寫嘅新書《寂寞遊戲》Jenny望住杜先生為愛奔嘅腳步,就深深明白「少女心」,係不分性別、種族同年。如果小妹係林詠琛,真係要講句:「人生得一書迷如此,夫復何求!

 

  講開又講,聽聞網民要去三中商攤位示所以Jenny目標本來係三中商攤位等示者,但等咗成個上晝就唔見有人到。直至晚上先見眾志成員出現,不得一個人舉牌,人丁又單薄咗啲囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#書展2019
沒有相關資料。
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share