加入最愛專欄  收藏文章 

07/12/2023

超甜蜜男男關係解密!同性關係不愛束縛結婚唔容易!點過屋企人嗰關?婚後如何為愛情保鮮、保持恩愛唔變心?

  每對情侶都有自己一套相處之道,究竟不同類型的情侶,是如何讓愛情保鮮?今集我們邀請了英文老師Simon Sir和伴侶Steven這對「夫夫」,大談男男生活情趣事!原來男男圈子人人愛自由,唔想受束縛!究竟二人是如何相識、甚麼要堅持結婚?二人最初怎樣和家人公開出櫃和宣布結婚?原來婚前婚後相處都有要訣!同性伴侶如何將愛情保鮮?有請這對恩愛夫夫為我們分享!

 

 

Readmore:

怎樣維繫甜蜜長久關係?讚美的力量超乎想像!讚賞vs批評黃金比例你做唔做到?教你稱讚對方不尷尬不虛偽!被讚應該點反應?你今日讚咗未?

今集講性別認同!男女性別以外仲有They / Them!哪些名人明星選擇跨性別?性別焦慮可以殺死人?

 

Credits

Photo/Ronald Chang

Video/Ronald Chang, Crystal Kwok, Heizel Choi

Editing/Crystal Kwok

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#相處之道 #兩性關係 #情侶 #男男 #Gay Couple #接吻 #侯嘉明 #利嘉敏 #男男女女 #同性伴侶 #男女關係 #同性戀 #情趣 #性愛 #愛情 #關係 #戀愛 #Love Philosophy #Sex Tips #情感關係
More on Sex & Love

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
貨幣攻略
大國博弈
More
Share