收藏文章 

2017-10-25

【係咪有同感?】3類老細不合常理嘅金句

  老細,又被打工仔稱為「腦細」,這帶有諷刺意味的字眼故名思意指老闆使用腦袋思考的次數較少,因而作出「吃力不討好」的決策。「腦細」也會經常「語出驚人」,令打工仔無言以對,只好用自己的生命值「硬接」,最後激到「嘔血」。

 

  有打工仔就在討論區上開設帖子,著網民每人提供一句「腦細」的「金句」,分享每位打工仔聽過的經典名言佳句。網民提供的「腦細金句」大多分為3類,分別為邏輯錯誤類、明知故問類及陷阱類。

 

1/ 邏輯錯誤類

 

  泛指老細所說的句子前後矛盾,大多會自打嘴巴,但打工仔聽後只能啞忍,敢怒不敢言。

 

網民分享:

 

「問老細嘢時:『咪講咗畀你聽囉!你唔好乜嘢都問啦!』

 

出事時:『叫咗你唔識就問架喇!你問嘢我又唔會鬧你嘅!』」

 

「唔使急,最緊要快。」

 

「你乜都唔使理,淨係理生意。」

 

「我唔想再聽到任何解釋或者理由!(但仍然繼續問原因)」

 

 

2/ 明知故問類

 

  問題大多早已經有答案,或者根本是常識,但老細仍然會用來質問員工,打工仔應該如何回答也是一大學問。

 

網民分享:

 

「點解公司會無客嘅?」

 

「做乜咁夜仲唔走呀?(OT中)」

 

「老細問:『叫你做少少嘢做乜咁計較?』返工唔講金唔通講心?」

 

「你點解要遲到呀?」(日日揸車的老細不明塞車的痛苦)

 

3/ 陷阱類

 

  當你聽到這類金句時,你已經「中伏」了!你應該已經「一身蟻」,準備好OT執手尾吧!

 

網民分享:

 

「老細問:你今晚收工有無嘢做? (有可能叫你OT,更甚是食飯講大道理)」

 

「老細卸膊操:『我無咁講過喎!』」

 

「大家公司坐埋一條船,依家好多客,要加油啊!」

 

「老細話:『畀少少野你做,好簡單。』(你要知多數都唔簡單)」

 

  各位僱主如果不想被員工稱為「腦細」,就要多留意員工,嘗試由員工的角度思考,做一個體察民情、受員工喜愛的好老細!

 

Source: CTgoodjobs

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#上班族 #職場
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share