加入最愛專欄  收藏文章 

2017-12-18

【估你唔到】辦公室裏,活得最奢華的竟然是…

  同一間公司,大家賺的人工差距可以很大,管理層起碼5、6萬蚊起跳,但小薯就可能只有2萬幾,甚至萬幾蚊薪金。不過據觀察,生活得最舒服、最豪華的一群,絕對不是收入最高的那一群!反而是收入較低的小薯群。嗱嗱嗱,不用零秒反駁。因為並非所有小薯都可以享有如此生活,立即看看自己有沒有中以下兩點,才下定斷。

 

 

第一點:畀家用

 

  曾經聽過剛剛踏入社會的新薯討論,究竟應該上繳人工多少個百分比的家用,才算合理。

 

  「我不嬲都冇畀喎,屋企人都冇問我拎!」

 

  「係囉!畀嗰2、3千蚊,幫補唔到咩,我阿媽都叫我袋返,自己慳啲洗!」

 

  雖然新薯賺得少,但總算「賺幾多,袋幾多」,而且又不用負擔任何家庭開支,名副其實「賺錢買花戴」!相反,一班中薯、甚至高層因為年紀愈大,責任愈大,要供養的人就自然更多!一個賺4、5萬的經理級人物,扣除供養父母、供養子女、自己的家庭開支,每月剩下可用的錢分分鐘比新薯還少!所以,免畀家用是成為「最歎小薯」的第一個要點。

 

 

第二點:去旅行

 

  據非正式統計,七成香港人堅持返工,只係為了去下一個旅行!我公司的新薯,旅行一個接一個,話要同唔同圈子的人去喎~正當我好奇新薯那二萬蚊的人工,如何支撐兩、三個月就去一次旅行。原來,秘密在這裏:

 

  「嘩,你又去旅行?今次仲要去歐洲添!好貴呀!」

 

  「係啊!今次仲要同屋企人去,佢哋實住埋啲好貴嘅酒店喇!」

 

  「同屋企人去旅行真係人生一大考驗!你咁乖,叫佢哋住平啲或者幫補下囉!」

 

  「唔得喇!機票已經係Daddy出!所以我想比酒店錢啊。」

 

  「哦!你地一家人,一人出一樣錢啊?咁算啦,住貴少少囉,反正用少咗機票嗰筆!」

 

  「唔係啊,我諗住出我自己酒店錢咋!」

 

  當我仲以為新薯咁孝順,請一家人去旅行。原來非也,只是父母請他去旅行,更要連酒店錢都只打算出自己份。難怪,賺咁少都可以周遊列國。相比之下,高層少少的同事去旅行簡直是夢!你知啦,做得高層都有相當年資,沒有人請之餘,反要全包家人。而且,旅行地點亦因身分和經歷問題,少去較便宜的東南亞、中、台地區,一家四口去個旅行分分鐘要洗你2個月人工。所以,論去旅行,小薯又勝!

 

 

  其實,以上兩點都可以用一詞去簡單說明,就是「靠父幹」!有父蔭,真是辨公室最低層都可以活得比高層自在、舒適!不過當然,人愈大,父蔭就愈來愈少,責任也愈來愈大。假若你仍然身為最高級的法國薯仔,請好好珍惜身邊一直支持你的父母!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share