收藏文章 

2019-02-26

今年預算案料響應「廁所革命」?市傳消息同你一文睇晒!

  聽日就係新一份《財政預算案》公布嘅日子啦!Jenny同一眾行家都整裝待發,等聽日嘅來臨。

 

 

只得「微風」吹

 

  照慣例,《財政預算案》公布前一兩個禮拜,政府就會不斷吹風,放咁啲重點消息出嚟睇吓市民嘅反應,但係今年吹極啲風都唔大,冇乜邊個消息係令人眼前一亮嘅,又或者可能因為財政司司長陳茂波(波叔)話今年盈餘少咗成三分二,大家都預咗冇得派錢(上年派嗰份都仲未拎到呀!)所以就冇乜期望?

 

「廁所革命」萬歲

 

  不過計Jenny話,冇錢派唔代表冇好嘢嘅!小妹綜合咁多「風」,覺得最有趣嘅就莫過於拎5億出嚟翻新公廁喇!唔好睇小公廁嘅影響力吖!Jenny覺得呢個係一個城市最重要嘅指標,尤其是去旅行嗰時,人有三急時遇到個臭氣熏天嘅公廁,無論呢個地方有幾靚都已經扣晒分!而習大大早喺2015年就搞呢個「廁所革命」,香港係時候要跟上喇!

 

  至於預算案其他措施,由於今年派錢機會甚微,波叔如果唔派返啲「糖」,就點都講唔過去!所以各大政黨都照舊叫波叔退稅、綜援同各類津貼「出雙糧」、公屋免租一個月等等,Jenny估波叔都應該唔會托手肘啩!仲有其他零零碎碎嘅消息, Jenny就特登整咗個表俾大家一眼睇晒!

 

表列其他措施消息:

 

為應屆文憑試考生繳交考試費;

向合乎資格的基層學生派2000元津貼;

增撥3億元於今年9月起在中學推行「一校兩社工」;

增撥6億元經常開支予醫管局,用作為前線醫護人員增加薪酬和津貼;

撥出50億,提升現有海濱長廊設施;

設立2億元基金,加強樹木護養及管理人員的培訓工作;

增撥每年以億元計的新資金予醫管局買藥,涵蓋罕見病藥物。

 

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#財政預算案2019
沒有相關資料。
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share