加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-11

激戰泰國拳王 譚俊彥為1集戲勁減22磅

  【晴報專訊】譚俊彥與張振朗在新劇《拳王》演兄弟,二人昨日以fit爆姿態出席劇集拜神儀式。明顯瘦足兩個碼的譚俊彥,雖然只客串《拳王》一集戲份,但竟然為角色瘋狂減肥,由170磅激減至148磅,專業精神令振朗非常敬佩。

 

譚俊彥(左)操弗成功,連面頰都瘦削不少,獲張振朗大讚敬業。

 

  譚俊彥及張振朗曾在劇集《包青天再起風雲》分別演「包青天」及「展昭」,提到在《拳王》再度合作,振朗說:「『包大人』今次係客串性質,戲份只係佔一集多啲。」譚俊彥剛拍完另一新劇《換命真相》,得知要拍《拳王》後,立即瘋狂操肌減磅:「我主要係同泰國拳王拍擂台戲,其實最重要係將自己啲脂肪整走,見到其他演員嘅肌肉,就會覺得自己都要好認真。」

 

譚俊彥在社交網大曬肌肉及人魚綫。(IG圖片)

 

  振朗大讚譚俊彥激戰泰國拳王時,拳拳到肉,反應自然,令現場睇到嘩聲四起。譚俊彥亦笑言一眾演員通宵趕拍劇已相當疲累,但仍走進錄影廠看他的擂台戲,令他十分感動。「我拍完呢一場心情太high,凌晨三點幾返到屋企,忍唔住摷醒老婆,同佢分享興奮心情,難得老婆沒發脾氣,仲肯聽我講。」

 

張振朗等煞科歎麻辣火鍋

 

  振朗表示劇中的擂台戲要拍足12日,目前只完成兩日戲,他大呻要忍口keep住身形最辛苦:「我要同好多人喺擂台對戰,見到第一日朱敏瀚拍完擂台戲,佢即刻食雪糕;許家傑拍完就食雞髀同魚柳包,我都好想快啲拍完,去食麻辣火鍋!」譚俊彥笑言自己拍完後只吃了兩隻雞蛋,沒有引誘振朗「破戒」,又希望疫情過後,一班《拳王》演員齊齊打邊爐慶祝。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#拳王 #張振朗 #譚俊彥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share