加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-11

七仙羽欲打救「婆媳」關係 裕美遭林作母驅趕:喊咗成晚

  【晴報專訊】風水師傅七仙羽主持的ViuTV全新節目《七救星》下周一首播,首集邀得林作與女友裕美,以及林作媽媽王莉妮任嘉賓,欲化解裕美和林母的「婆媳」關係。不過二人在節目中依然水火不容,裕美更在鏡頭前爆喊,她昨日接受《晴報》訪問時,坦言後悔上節目。

 

林作媽咪(左二)全程黑面兼無視裕美(右二),令裕美激動落淚。(網上截圖)

 

  《七救星》除了請來嘉賓KB(李健宏)及杜如風,最搶鏡的當然是「林作一家」,夾在女友和媽咪中間的林作有苦自己知,難怪請來七仙羽「調教」家中兩個女人。片段中,林作與媽咪及七師傅坐在餐桌前,裕美拿着一盤水果進來,之後裕美眼泛淚光說︰「唔好意思,我覺得好委屈!」林作媽咪不屑道︰「睇下搵邊個請佢出去啦!」原來裕美答應七師傅的邀請,是有感自己跟林母關係不好,故希望七仙羽替他們化解,但七仙羽卻在IG大爆林母事前不知裕美現身,結果節目以吵鬧收場,林母更嬲到震。

 

裕美在節目中大呻感到十分委屈。(網上截圖)

 

  裕美接受本報訪問時,坦言林母在拍攝期間當她透明︰「我諗唔通我連人都不如,我覺得伯母喺背後講咗好多唔鍾意我嘅嘢,咁不如喺我面前講啦,等我死心,我問佢唔鍾意我啲咩,佢只係話『你唔適合我個仔』,拍完節目之後我喊咗成晚。」提到林母說「請佢(裕美)出去」,裕美透露自己無被趕走︰「我好強勢,係你個仔(林作)叫我留喺度。」裕美直言後悔上節目︰「有後悔,好嬲,有啲唔甘心。」不過她笑言七仙羽也不算任務失敗:「(與林母關係)好啲嘅應該,因為有次我入lift時,伯母對住我笑,但我懷疑係我無化粧兼戴口罩,所以佢唔認得係我。」

 

七師傅化身空姐抹汗

 

七仙羽以空姐look亮相,與許廷鏗宣傳空中音樂會。

 

  另外,七仙羽日前與ERROR成員193(郭嘉駿)胞妹郭嘉盈(Michelle)一同化身空姐,為本月28日舉辦的全港首個空中音樂會拍宣傳片,兩人與歌手許廷鏗有不少互動。七仙羽向乘客送水、送愛心時說︰「無論你去到邊度,師傅都會愛你、We care你。」但她堅拒和許廷鏗合唱︰「我唱歌唔好聽,又唔係專業歌星,我做遞水、遞毛巾,幫佢潤喉嚨、抹汗。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#七仙羽 #七救星 #王莉妮 #林作 #裕美
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share