加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-08

挑戰尖酸刻薄大少奶角色 熊黛林:有心理準備被觀眾鬧爆

  【晴報專訊】熊黛林(Lynn)產後復出接拍劇集《家族榮耀》,在劇中一改過往高貴斯文形象,挑戰巴渣潑辣的惡毒大少奶葉彩薇一角。Lynn坦言角色十分新鮮,令她演得過癮,「我上網睇人哋啲名媛嘴臉點樣演,會成日仰高個頭又嘴藐藐,導演同劇組最鍾意睇我藐嘴藐舌;但我演繹出嚟,佢哋又唔覺得我乞人憎,反而好八婆仔,有少少可愛。」

 

 

  由Lynn、張智霖、郭政鴻、羅子溢、黃浩然、楊茜堯與李彩華等主演的家族爭鬥劇《家族榮耀》在內地熱播,收視口碑不俗,無綫亦於昨晚首播。Lynn首次演繹尖酸刻薄的大少奶,她笑言已有心理準備被觀眾責罵,「其實愈睇就愈覺得我個角色唔係咁衰,因為佢嘅生活就係咁,佢唔使求人,永遠要乜有乜,高高在上,佢覺得係理所當然,但佢唔係真心想去害人,只係佢EQ好低同好蠢,好易被人利用。」Lynn笑稱自己雖然也是蠢女人,但善忘不記仇,人也開心一點。

 

Lynn(中)、楊茜堯(右一)及李彩華(右二)三個女人各懷鬼胎,鬥狠鬥奸。

 

自認虎媽對孖女管教嚴

 

  Lynn與劇中妯娌楊茜堯及李彩華有連場勾心鬥角戲,看得觀眾相當肉緊,其中Lynn跟楊茜堯大打出手的場面更相當激烈。「我一開始好就住,唔敢搖茜堯,驚傷到佢,但導演話太假,一睇就知未打過交,咁我惟有豁出去,起勢咁搖佢同打佢,成個人癲晒。因為太投入,膝頭撞到花槽,撞到瘀晒都唔知。拍完茜堯係咁話OK,但我知佢好痛,都有幫佢捽下。」

 

Lynn拍攝喊戲時忘我大哭,直到cut機都停不了淚水。

 

  18年為郭可盈胞弟郭可頌誕下一對孖女的Lynn,在劇中與郭政鴻亦育有一名20歲女兒,對女兒管教十分嚴厲,Lynn直言現實中也是一名「虎媽」。「我係好嚴格嘅媽媽,我兩個女無得say no㗎,佢哋年紀仲細嘛,唔識得揀,所以我話點就點,哈哈!我細個一唔聽話,媽咪就拎雞毛掃打我,但我唔會體罰兩個女,會罰佢哋企,佢哋最驚罰企,覺得無面。」不過囡囡日漸長大懂事,更開始成為家中的小管家,經常規定媽媽要按時回家,可愛又窩心。

 

抗拒在家相夫教子

 

Lynn希望預留一半時間工作,一半時間陪伴老公和一對孖女。(資料圖片)

 

  劇裏劇外同樣嫁入豪門的Lynn,笑稱劇中的名媛生活雖然十分舒適,但並非她想要的生活。「其實幾好嘅,又唔使做嘢,淨係相夫教子,得閒扮下靚飲下茶,但對於我一個忙慣咗嘅人嚟講,就好想有嘢做,呢啲叫忙碌命。出嚟做嘢開心啲,有私人空間,唔使日日喺屋企等老公返嚟。」Lynn笑言雖然角色歇斯底里,拍完整個人也虛脫,但演得相當過癮,「可以將我平時嘅唔開心、內心積壓嘅嘢發洩出嚟,湊B幾年後再拍返,好似突然放咗假,好爽。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#熊黛林 #家族榮耀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share