加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-02

豪擲百萬製作新歌MV 「幣少」BSY︰爆破場面嚇親粉絲

  【晴報專訊】「幣少爺」黃鉦傑18年因投資加密貨幣致富而成為網絡紅人,近年他變身做獨立歌手,以藝名BSY轉戰樂壇,新歌《BTC STYLE》找來《全民造星IV》參賽者趙展彤合唱。銀彈十足的BSY,更豪擲一百萬元製作MV,當中包括一場真正爆破場面,「我邀請咗我啲粉絲去現場睇爆破,因為威力驚人,所有人呆咗五秒。」果然有錢就是任性。

 

BSY的九肚山豪宅內有私人泳池,甚有氣派。(受訪者提供)

BSY曾在社交網大曬林寶堅尼跑車及一疊疊「金牛磚」。(資料圖片)


  現年28歲的BSY,自稱因炒賣加密貨幣而賺第一桶金,目前家住九肚山的他,不時在社交網大曬其豪宅及名貴跑車,就連新歌及MV製作亦豪氣過人。BSY今次一手一腳構思整個MV,他豪擲一百萬元製作MV,除了後期的CG製作,最揼本是爆破場面。「我哋用真炸藥同火藥現場爆破嘅,場景搭建好有未來感,炸藥嘅目標係當今世界其中一位首富,我哋整咗佢個模型公仔,擺喺MV入面炸咗佢,因為佢連累好多人輸錢,我亦係苦主之一,所以要做啲嘢洩憤。」

讚趙展彤英文發音好聽

 

趙展彤去年九月出席BSY在中環舉行的新歌發布會。(資料圖片)


  BSY表示拍攝爆破場面十分危險,所以事前做足準備,包括購買保險及聘請一支專業的爆破隊伍。「其實香港就只得呢幾個專業人士,亦要申請獲批先可以做。我都邀請咗我啲粉絲去現場睇爆破場面,佢哋行到九丈遠咁睇,不過因為威力驚人,爆完之後所有人原地企喺度呆咗五秒,畀唔到反應。」至於邀請趙展彤合唱,BSY大讚對方英文發音和腔調似足外國人,他亦希望歌曲引起世界各地玩加密貨幣的人有共鳴,所以邀請她合作。「今次MV本來搵埋趙展彤一齊拍,但因為佢要參加《造星IV》,檔期夾唔到,我就請咗另一個女主角,取代佢個位置。」

 

MV中,模型公仔在爆破一刻彈到五米高,可見威力相當驚人。


玩音樂不求任何回報

  《BTC STYLE》是BSY的第四首歌,對於踩過界做歌手,BSY希望透過音樂舒緩壓力和情緒。「人要有發洩點嘅,依家疫情下好多嘢都唔做得,又無得去旅行,咁咪玩下歌。」不過BSY沒想過音樂會帶給他回報,「因為我知道做音樂係搵唔到錢嘅,所以無諗有咩回報,純粹自己鍾意就去做。如果有唱片公司想簽我?都可以考慮下,但我唔想任何人改變我嘅風格同路綫。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#黃鉦傑 #幣少
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share