加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-01

錄《運財智叻星》精裝版 陳百祥︰跟住唞番20年

  【晴報專訊】陳百祥(阿叻)昨日出席高爾夫球慈善活動,久未露面的他,笑指自己是失業人士。不過,阿叻透露將於本周四返TVB錄影一集《運財智叻星》精裝版,但笑言與高層曾志偉沒有交情,亦不清楚對方的內地公司被追債一事。

 

71歲的阿叻潮玩虛擬高爾夫球,幹勁十足。

 

  陳百祥昨日在太太黃杏秀陪同下出席活動,養尊處優的他,透露本月4日將回TVB錄影經典遊戲節目《運財智叻星》,本月尾則擔任仁愛堂慈善籌款活動的司儀。他笑言︰「我做完呢兩個節目就唔做,跟住就唞20年。我真係無做嘢幾年,嚿年港姐司儀我都無做。(曾志偉叫就做?)我同佢無乜交情,佢係高層,我只係小藝員。」

 

  阿叻又解釋再錄製《運財智叻星》的原因︰「佢哋想每個收視高嘅遊戲節目都做一集精華版,佢(志偉)諗住我『收工』,但『收工』前出嚟畀人睇埋最後一次。」嘉賓方面,阿叻全程交由無綫負責,並表示︰「我叫佢唔好畀稿我睇,亦唔好叫我做嘢,總之禮物同嘉賓都唔關我事,我只係畀個陳百祥你。(酬勞點計?)我從來都無同TVB計酬勞,志偉都唔知我幾多錢,得何麗全(星夢娛樂集團總裁)知我幾多。」

 

不會靜態唱《我至叻》

 

阿叻自爆曾被排舞師形容為「手直舞蹈藝員」。

 

  另外,問及志偉的內地公司被追債,阿叻稱︰「我唔知,我out咗㗎喇,我係退休嘅老人家!」至於MIRROR紅館騷的大型意外,阿叻說︰「好sad(傷心),希望傷者早日康復,但我唔加任何意見,我又無份去睇。(網民鬧係『豆腐渣』工程?)我無回應,亦唔知詳情,件事交咗畀重案組,政府都話會交代清楚,我哋咪等政府交代囉!」提到文化體育及旅遊局長楊潤雄早前提議演唱會可作較靜態表演,阿叻笑謂︰「我就唔得,我一定要唱『叻,我至叻』,當年嘅排舞師話我係『手直舞蹈藝員』,佢覺得我跳舞好過郭富城。」

 

黎明95年上《運財智叻星》玩遊戲。(影片截圖)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳百祥 #運財智叻星
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share